Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رافائل سانتونخا رییس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: در روزهای گذشته با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک ایران دیدار و گفت و گو داشتیم که نتیجه آن این شد که از میزبانی ایران از رقابت های آسیایی ۲۰۲۲ و جهانی ۲۰۲۳ حمایت کنیم چرا که یک علاقه مندی را در بین مسوولان و ورزشکاران این رشته دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به بودن در ایران و حضور در مسابقات فیتنس افتخار می‌کنم. خوشبختانه ما هماهنگی و ارتباط بسیار خوبی با فدراسیون ایران داریم و تعاملی دو سویه میان ما برقرار است.  ۲۰۲ کشور زیر نظر فدراسیون جهانی فعالیت می‌کنند اما ایران به خاطر داشتن قهرمانان بزرگ از یک سو و محبوبیت این رشته در بین جوانان و ورزشکاران از سوی دیگر، جایگاه ویژه‌ای دارد که این یک فرصت و قدرت برای ما به شمار می رود.  

در مدت زمان حضورم در ایران با سایر مسوولان ایرانی نیز دیدار کردم. با رییس فراکسیون ورزش مجلس و دیگر نمایندگان مجلس گفت و گو کردیم که به نظر من مذاکرات بسیار خوبی بود. فدراسیون جهانی به تازگی به عضویت فدراسیون بین المللی ورزش‌های دانشگاهی درآمده و رییس فدراسیون ایران کمک زیادی در راه تعامل میان ما و فیزو دارد تا پرورش اندام نیز وارد بازی‌های یونیورسیاد شود که اگر این اتفاق خوب بیافتد مسیر بسیار خوبی در پیش داریم.

وی ادامه داد: هم اکنون در حال مطالعه و فعالیت بر روی دو پروژه مهم با ایران هستیم که در حال نهایی شدن است. میزبانی ایران از مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ و دیگری قهرمانی جهان ۲۰۲۳  است که همزمان با آن نیز کنگره جهانی بدنسازی را نیز برگزار می کنیم.

رییس فدراسیون جهانی بدنسازی ادامه داد: ما از ایران حمایت می کنیم و قطعا ایران نیز از ما حمایت خواهد داشت چرا که برای موفقیت یک دست صدا ندارد،  ما در پوشش خبری مسابقات ایران و تعامل هایی که لازم است کنار ایران هستیم و برای رشد این ورزش کمک بسیار می کنیم.

سانتونخا تاکید کرد: از امکانات ایران هم بازدید کردیم، از مجموعه ورزشی آزادی، هتل ها و امکاناتی که در تهران وجود دارد که به نظر عالی است و این را در کنگره جهانی به اطلاع اعضا خواهیم رساند.

وی درباره برنامه فدراسیون جهانی برای برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۱، گفت: کشورهای مختلف را تشویق می کنیم تا در رویداد قهرمانی جهان ۲۰۲۱ حاضر شوند و از ورزشکاران نیز می‌خواهیم آمادگی خود را حفظ کنند، با بالاترین استاندارد رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نیز در نظر خواهیم گرفت چرا که سلامت ورزشکاران اهمیت زیادی برای ما دارد.

سانتونخا درباره راهکارهای فدراسیون جهانی برای مبارزه با اقداماتی مثل دوپینگ در این رشته و برخورداری از ورزش پاک، اظهار کرد: آموزش ضددوپینگ را در کشورهای مختلف انجام می‌دهیم که رایگان است؛ ما به دنبال آن هستیم تا ورزشکاران در دوران ورزشی سالم باشند و پس از آن نیز همین روند را ادامه دهند.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون های ورزشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده اخبار کنکور فدراسیون جهانی پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است

محمدرضا مظلومی روز سه‌شنبه در مجمع انتخاباتی هیات نابینایان و کم بینایان استان زنجان با تاکید بر اینکه ورزش نابینایان خاص بوده و نیازمند بودجه و توجه روزافزون است، گفت: هم اکنون گروه‌های هدف ما در رشته‌های گلبال، دو و میدانی، شنا، شطرنج و جودو فعالیت می‌کنند.

رییس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان با بیان اینکه گروه‌های هدف ما از برخی امکانات محروم هستند، گفت:انتظار داریم همگان به ویژه مسوولان، کمک حال ورزش نابینایان و کم‌بینایان باشند البته این قشر به ترحم نیازی ندارند.

وی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و به طور معمول مسابقات قهرمان کشوری برای ورزشکاران جامعه هدف فدراسیون در رده‌های مختلف سنی برگزار می شود.

مظلومی افزود: در یک دهه گذشته افتخارات زیادی در بازی‌های آسیایی و پارا المپیک توسط ورزشکاران نابینا و کم بینای کشور کسب شده که اوج آن در پارا المپیک توکیو بود.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان افزود: در این دوره هشت ورزشکار نابینا موفق به کسب ۶ مدال (چهار طلا و ۲ نقره) شدند.

مظلومی با بیان اینکه ورزشکاران این فدراسیون در رشته‌های جودو، گلبال و دو و میدانی سهمیه حضور در پارا المپیک پاریس را کسب کرده اند، گفت: امیدواریم موفقیت‌های گذشته همچنان تداوم یابد.

به گفته مظلومی سال گذشته از سوی فدراسیون ۵۰ نفر به مسابقات پارا آسیایی اعزام شدند و ۱۴ نشان طلا، ۱۶ مدال نقره و ۱۴ نشان برنز برای کشور به ارمغان آمد.

وی با بیان اینکه فعالیت در هیات نابینایان و کم‌بینایان نیازمند برنامه‌ریزی و تامین اعتبارات لازم است، افزود: رئیس جدید هیات استان باید این مهم را با همکاری اعضای مجمع مورد توجه قرار دهد.

مظلومی افزود: استان زنجان نیز می تواند در یکی از رشته‌های فعال‌تر خود وارد عمل شود و برای میادین مختلف نماینده داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مجمع، با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم این اداره کل در سال جاری توجه به هیات های بیماران خاص، ناشنوایان و نابینایان است، ادامه داد: تلاش می کنیم با تامین اعتبارات لازم تجهیزات مورد نیاز برای فعالیت ورزشکاران این هیات ها را فراهم کنیم.

جواد بازرگان خاطرنشان کرد: بستر سازی‌ برای حضور گروه‌های هدف این ورزش در میادین مختلف موجب شکوفا شدن استعدادهای ورزشی استان می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • جمهوری اسلامی برای منطقه نعمت است
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • کمیسیون های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد