Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با وزیر ورزش و جوانان دیدار و وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی استان را پیگیری کرد.

به گزارش برنا؛ مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در دیدار با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی استان را ارائه کرد و خواستار حمایت های لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست از روند تکمیل پیست مسقف دوومیدانی استان گزارشی بیان کرد و دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان هم با اعلام عدم رضایت از روند تکمیل این پروژه اعلام کرد که تذکرات لازم به شرکت تجهیز و نگهداری از اماکن ورزشی و همچنین پیمانکار این پروژه خواهم داد تا هرچه سریعتر این پروژه به بهره برداری برسد.

شریعتی اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته تا پایان دولت تدبیر و امید بیش از 25 پروژه نیمه تمام ورزشی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

در این دیدار لیستی از زمین های چمن مصنوعی روستایی در حال احداث استان یزد تقدیم وزیر ورزش و جوانان شد که مقرر شد جهت تامین چمن این پروژه ها حمایت های لازم صورت گیرد.

همچنین نامه استاندار یزد در جهت تامین اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان به وزیر ورزش و جوانان تقدیم شد.

لازم به ذکر است در این دیدار نیک بین مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان ، احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر ورزش مسعود سلطانی فر مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد پروژه های نیمه تمام وزیر ورزش و جوانان نیمه تمام ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین