Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سوئدی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش با ذهنیت کسب برد به مصاف گرانادا اسپانیا خواهند رفت.

خبرگزاری میزان - ویکتور لیندلوف که این فصل عملکرد به مراتب بهتری نسبت به فصول گذشته در خط دفاعی منچستریونایتد داشته، در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره بازی کنار کاپیتان شیاطین سرخ گفت: حس خوبی دارم، من و مگوایر بازی‌های زیادی در کنار یکدیگر بازی کرده‌ایم و حالا عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در چندین بازی موفق شده‌ایم دروازه‌مان را بسته نگه داریم، به همین خاطر فکر می‌کنم که حالا بهتر عمل می‌کنیم و از این بابت خوشحال هستم.

مدافع سوئدی سرخپوشان منچستر همچنین در خصوص رویارویی این تیم با گرانادا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا اظهار داشت: ما با ذهنیت کسب پیروزی به مصاف گرانادا خواهیم رفت. ما به دنبال راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا هستیم، اما می‌دانیم که کار دشواری در پیش داریم.

تیم‌های گرانادا و منچستریونایتد فردا شب (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ روپا در اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: دخه‌آ پایان فصل اولدترافورد را ترک می‌کند

انتهای پیام/

برچسب ها: ویکتور لیندلوف منچستر یونایتد لیگ اروپا گرانادا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد ویکتور لیندلوف منچستر یونایتد لیگ اروپا گرانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند هم به جام جهانی صعود کرد

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم