Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@07:55:03 GMT

دادستان کهگیلویه، برادر خود را بازداشت کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۵۹۷۱

 دادستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد پس از اطلاع از برگزاری مراسم جشن عروسی در این شهرستان علاوه بر عروس و داماد، برادر خود را نیز که از طایفه عروس بود را دستگیر و بازداشت کرد.

عبدالله سعادتیان با اشاره به رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد کرونا در یک جشن عروسی گفت: پدر داماد و پدر عروس در شهر دهدشت بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی کهگیلویه گفت:‌ قبل از برگزاری مراسم طرفین را به دادسرا آوردیم و از آنها تعهد گرفتیم که اقدام به برگزاری جشن نکنند ولی بعد از اینکه خانواده داماد تصمیم به برگزاری جشن در جای دیگری را داشتند متوجه شدم برادر خودم در برگزاری این جشن نقش داشته است.

سعادتیان با بیان اینکه دستور بازداشت برادر خودم را که از طایفه عروس بود صادر و وی اکنون بازداشت است، خاطرنشان کرد: در رعایت قانون و حفظ سلامت مردم هیچ چیز مهمتر از قانون نیست و با هر کسی که هنجار شکنی کند برخورد خواهم کرد.

دادستان کهگیلویه با تاکید بر اینکه برای حفظ سلامت مردم به صورت جدی با متخلفان برخورد می‌شود، اظهارداشت: از مردم شهرستان کهگیلویه می خواهیم نهایت همکاری را با ستاد مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌ها را داشته باشند.

وی افزود: نیروی انتظامی و امنیتی با افرادی که سلامت عمومی جامعه را به مخاطره می اندازند هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد و با مُخلان سلامتی و امنیت برخورد قاطع می کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرستان کهگیلویه از شهرستان های قرمز کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

این شهرستان با یاسوج مرکز استان حدود ۲۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد (+عکس)

همزمان با توزیع اسناد زمین‌های زراعی بین کشاورزان در جریان اصلاحات عرضی در اول مهر ۱۳۴۱، محمدرضا پهلوی وارد روستای ورچوی از توابع شهرستان مرند در استان آذربایجان شرقی شد. آن روز در این روستا مراسم ازدواجی برپا بود.

شاه در مراسم شرکت کرد و به عروس که باهره نام داشت ۴۶ سکه هدیه داد. حضور شاه در این مراسم باعث شهرت عروسی این زوج شد. روزنامه اطلاعات در ۲۸ اسفند ۱۳۴۱ درباره این عروسی نوشته. خبر را بخوانید و عکس‌ها را تماشا کنید.

منبع: اطلاعات

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • مسافران حرمت ماه رمضان را نگه دارند
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می شوند 
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می‌شوند
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • تاکید دادستان اصفهان بر رعایت حرمت ماه رمضان
  • سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد (+عکس)