Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@04:20:20 GMT

در برابر تخلفات گسترده باید جراحی صورت گیرد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۶۱۹۳

در برابر تخلفات گسترده باید جراحی صورت گیرد

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان وامام جمعه زاهدان گفت: باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد فساد و کنترل آن قبل از گسترده شدن به کار گیرید و در صورت مواجهه با تخلفات گسترده باید جراحی صورت گیرد.

به گزارش ایسنا آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار تعدادی از پرسنل سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان در حفظ امنیت و پاسداری از مرز های کشور مسئولیت سنگین و کار سختی را بر عهده دارد همانگونه که سال گذشته در این راه شهدایی را تقدیم این نظام و انقلاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افرود: با همه اتفاقات رخ داده در طول سال گذشته مجموعه نیروهای نظامی کارنامه پرافتخاری در حفظ امنیت کشور از خود به جای گذاشتند.

آیت الله محامی بیان داشت: نام‌گذاری شعار سال در سلسله مباحث اقتصادی تحت عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برای سازمان اطلاعات سپاه وظایفی را در بر دارد و باید به طور خاص دنبال شود از جمله تحفظ بر سلامت دستگاه ها آن هم با توجه به افزایش بودجه که زمینه لغزش را وجود می آورد.

وی ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد فساد و کنترل آن قبل از گسترده شدن به کار گیرید و در صورت مواجهه با تخلفات گسترده باید جراحی صورت گیرد و با متخلفین برخورد و اطلاع رسانی شود تا مردم فکر نکنند همه مسئولان دچار تخلف و فساد هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: فرا رسیدن ایام انتخابات موقعیت حساسی است و تحرکات دشمنان را در پیش دارد که  کار انقلابی و جهادی را می طلبد تا بتوانیم از منافع ملی خود دفاع کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی فضای سبز شهرکرد مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری، فضای‌سبز و بهداشت‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: واکاری و بازیابی فضای سبز از دست رفته‌ شهرکرد موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود و اگر نمی‌شود فضای سبز را توسعه داد حداقل واکاوی آن صورت پذیرد.

یوسف صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: بهتر است که برای کاشت درخت در ورودی شهر هزینه بیشتری انجام گیرد و درختان حداقل ده ساله کاشته شود که تا دو الی سه سال بعد از کاشته ثمر آن دیده شود، اما تاکنون توجهی به این پیشنهاد نشده است.

وی افزود: طرح جامع، درمانگاه در خیابان رازی، کمربندی و ساماندهی ورودی شهر موضوعات مهمی هستند که باید در تمام جلسات استانداری و مدیران دولتی پیگیری شود.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری، فضای‌سبز و بهداشت‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد، اضافه کرد: فعالیت در خصوص بازارچه‌ها آغاز شده و می‌تواند در ایجاد تعادل قیمت میوه در شهرکرد شود.

صادقی با اشاره به محقق شدن نشاط اجتماعی به صورت پراکنده در کارهای فرهنگی، بیان کرد: با توجه به فرهنگ بختیاری و تجمیع اقوام در استان همچنین آب و هوا مناسب و پتانسیل‌های موجود موقعیت جذب گردشگری در شهرکرد فراهم است.

وی ادامه داد: از فضای سبز و پارک‌های منطقه غرب، محله منظریه، پارک لاله، پارک ملت و بخش الحاقی غافل شدیم که امید است به زودی آماده‌سازی و تعاملی برای ورزش‌های همگانی ایجاد شود.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری، فضای‌سبز و بهداشت‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: واکاری و بازیابی فضای سبز از دست رفته شهرکرد موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود و اگر نمی‌شود فضای سبز را توسعه داد حداقل واکاوی آن صورت پذیرد.

صادقی عنوان کرد: مدیریت‌شهری نسبت به سال‌های گذشته رضایت نسبی کسب کرده است، اما مصوبات و دغدغه‌های اعضای شورا نسبت به پروژه‌ها نیز باید انجام شود؛ البته که برآورده شدن برخی مصوبه‌ها در حد آرزو هستند.

وی ادامه داد: پروژه کمربندی ۱۵ خرداد، جاده نمایشگاه، بحث انتقال پساب، پمپاژ و تصفیه ثانویه آب فضای سبز و برج‌های دوقلو خط قرمزهای شورای شهر است این موارد به سمع و نظر شهردار نیز رسیده است.

کد خبر 744929

دیگر خبرها

  • راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است
  • پیام وزیر اطلاعات درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • روزنامه اطلاعات: چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بند ناف دلار بسته شده؟
  • واکاوی فضای سبز شهرکرد مورد توجه قرار گیرد
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • علم الهدی: در صورت هر حماقت اسرائیل، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • در صورت حماقت صهیونیستها، تل آویو و حیفا با خاک یکسان می شود
  • یک میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد