Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طبق آمار موجود از یکم لغایت ۱۵ فروردین ماه امسال ۸۶ هزار و ۹۴۵ مسافر در استان کرمانشاه جابجا شده که نسبت به مدت مشابه در پارسال که ۳۶ هزار و ۷۶۱ نفر بوده رشد یک صد و ۳۷ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : بیشترین آمار مربوط به جابجایی مسافر در این مدت مربوط به مینی‌بوس با ۳۷ هزار و ۲۶۲ نفر و کمترین آمار مربوط به سواری با ۲۲ هزار و ۲۶۷ مسافر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به صورت وضعیت‌های صادره در ۱۵ روز نخست سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: در مجموع تعداد صورت وضعیت‌های صادره اتوبوسی، مینی‌بوسی و سواری یازده هزار و ۹۰۴ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه در پارسال یک صد و ۵۶ درصد رشد داشته است.

کرمی افزود: تعداد صورت وضعیت‌های صادره اتوبوسی، مینی‌بوسی و سواری در ۱۵ روز نخست سال ۹۹ چهار هزار و ۶۵۰ مورد بوده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل تردد خودروها راهداری و حمل و نقل مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «حمید بادرستانی» گفت: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، افزایش ۶۲ درصدی تولید، نسبت به زمان مشابه در سال گذشته در این نیروگاه را شاهد بودیم.

وی افزود: واحد‌های گازی نیروگاه ری بعد از پشت سر گذاشتن تعمیرات دوره‌ای، آمادگی مطلوبی برای پیک پیش رو در سال ۱۴۰۳ دارند. یک واحد حادثه دیده ۳۲ مگاواتی آسک که به‌صورت غیرمترقبه از مدار خارج شده است، بی وقفه و به‌صورت جهادی در حال تعمیر و بازسازی است و متخصصان نیروگاه در تلاش برای رساندن به موقع این واحد برای پیک تابستان هستند.

مدیرعامل نیروگاه ری با بیان اینکه پایش وضعیت واحد‌های تولید انرژی با جدیت در حال انجام است، گفت: حفظ سطح آمادگی واحد‌های تولیدی این نیروگاه برای تابستان از مهم‌ترین برنامه‌ها محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان