Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:46:11 GMT

جام حذفی یونان| آاِک باز هم در خانه شکست خورد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۶۳۸۸

جام حذفی یونان| آاِک باز هم در خانه شکست خورد

یاران انصاری‌فرد در بازی خانگی جام حذفی یونان شکست را پذیرا شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم آاِک آتن در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی یونان امشب (چهارشنبه) یک بر صفر برابر پائوک شکست خورد. تزولیس در دقیقه 90 گل پائوک را وارد دروازه آاِک آتن کرد. بازی برگشت این 2 تیم 3 هفته دیگر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم انصاری‌فرد از دقیقه 68 این بازی برای آاِک آتن وارد زمین شد.

سرمربی کریم انصاری‌فرد در آاِک ماندنی شد

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم انصاری فرد کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه

آفتاب‌‌نیوز :

اولین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز بین دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران برگزار می‌شود و سایر مسابقات روز جمعه برگزار خواهد شد. استقلال هم با شکست مقابل مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم حذف شد تا غایب بزرگ مسابقات باشد. 

نگاهی به این دیدار‌ها می‌اندازیم.

آلومینیوم اراک – پرسپولیس؛ کابوس حذف سرخپوشان مقابل گربه سیاه!

فردا سومین مسابقه دو تیم در این فصل برگزار می‌شود، در دو بازی رفت و برگشت لیگ، بازی رفت را پرسپولیس برد و در اراک، آلومینیوم با گل از راه دور و دیدنی امیر نوری سرخپوشان را شکست داد تا علیرضا بیرانوند بعد از مسابقه گفت دشمن شاد شدم!

فردا بیرانوند به احتمال زیاد غایب خواهد بود و امیر رفیعی دروازه بان جوان پرسپولیس درون دروازه است، کسی که در ۴ حضور نخستش در لیگ برتر هیچ گلی نخورد. پرسپولیس از زمانی که آلومینیوم به لیگ برتر آمده همواره مقابل این تیم دشواری‌های بسیاری داشته چه زمانی که سرمربی این تیم رسول خطیبی بوده، چه زمانی که مجتبی حسینی مربی اسبق پرسپولیس. فردا احتمالا بازی با حضور تماشاگر برگزار می‌شود و این مرتبه برگزار کنندگان و مسئولان نظم دهی ورزشگاه باید بیشتر از گذشته حواس شان باشد تا اتفاق بد و تلخ پایان بازی استقلال وآلومینیوم تکرار نشود.

سرخپوشان با اوسمار ویرا سرمربی برزیلی دنبال هر دو جام هستند، باخت در این بازی معنایش از دست رفتن یک افتخار بزرگ خواهد بود. پرسپولیس در بازی فردا نسبت به مسابقه برگشت لیگ، شهاب زاهدی را هم در اختیار ندارد، اما این مرتبه اورنوف در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت. پرسپولیس اصلا دلش نمی‌خواهد مثل رقیب سنتی خود استقلال با این جام وداعی زودهنگام داشته باشد به همین دلیل شاید محتاط‌تر از دیگر دیدار‌ها به میدان بیاید و با تمرکز و تعلل بیشتری بازی کند.

مهدی لیموچی بازیکن ۵ گله آلومینیوم خطرناک‌ترین بازیکن اراکی‌ها برای پرسپولیس خواهد بود البته که دروازه بان جوان پرسپولیس هم باید مراقب شوت‌های از راه دور بازیکنانی مثل امیرنوری هم باشد. فروردین ۱۴۰۱ آلومینیوم اراک توانست پرسپولیس را با یحیی گل محمدی ۳ بر ۲ شکست بدهد و این تیم را از گردونه رقابت‌ها حذف کند و سرخپوشان نمی‌خواهند بار دیگر آن کابوس تکرار شود.

مهدی ترابی به احتمال زیاد فردا بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست، زیرا امید عالیشاه مصدوم است، بیرانوند هم به احتمال زیاد غایب خواهد بود، وحید امیری هم شاید در ترکیب اصلی حضور نداشته باشد. پرسپولیس برای رسیدن به این مرحله نفت و گاز گچساران را ۳ بر صفر برد و آلومینیوم اراک هم تیم نساجی مازندران را یک بر صفر شکست داد.

تراکتور تبریز – ذوب آهن اصفهان؛ قرمزپوشان با مربی تیم ملی به دنبال انتقام!

این مسابقه هم یک بازی تکراری است! دو تیم در لیگ برتر دو هفته پیش مقابل همدیگر قرار گرفتند و ذوب آهن شگفتی خلق کرد و تراکتور را در تبریز ۴ بر یک شکست داد. مسابقه‌ای که آخرین حضور پاکو خمز سرمربی اسپانیایی در تراکتور بود و بعد از آن او هم به کشورش بازگشت! ذوب آهن اکنون شرایطش نسبت به آن بازی بهتر و ایده آل‌تر شده است.

تراکتور برای سامان دادن به وضعیت خودش در اولین گام با حمید مطهری مربی تیم ملی قرارداد امضا کرد این مربی روز گذشته به تبریز رفت تا در جشن تولد ۵۰ سالگی اش کارش را آغاز کند و احتمالا یحیی گل محمدی هم سرمربی تراکتور خواهد شد البته شاید فصل آینده! قطعا بازیکنان، مدیران و مربیان تراکتور نمی‌خواهند دوباره در خانه مغلوب ذوب آهن آماده و سرحال شوند.

باید دید تراکتور با مربی ایرانی مقابل ذوب آهن چه نتیجه‌ای رقم می‌زند. تراکتور در بازی رفت هم مقابل ذوب آهن یک بر صفر شکست خورده بود و نمی‌خواهد سومین باخت را در یک فصل از ذوب آهن متحمل شود.

تراکتور برای رسیدن به این مرحله چوکای تالش را شکست داد و ذوب آهن هم تیم آکادمی کیا را شکست داد.

آبی پوشان جنوب – سپاهان اصفهان؛ آبی پوشان به دنبال خلق شگفتی

سپاهان به نظر قرعه‌ای ساده‌تر از مدعیان دارد و باید به مصاف تیم دسته اولی آبی پوشان جنوب برود تیمی که همین هفته به دلیل اینکه ورزشگاه نداشت! مسابقه اش با تیم فجرشهید سپاسی در لیگ یک برگزار نشد تا جنجالی بزرگ در لیگ به وجود بیاورد! آبی پوشان دوباره در اهواز هستند و این مرتبه باید میزبان سپاهان اصفهان یکی از مدعیان قهرمانی جام قرار بگیرند مسابقه‌ای که در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

سپاهان قطعا جام حذفی را جدی می‌گیرد و با تمام توان در این بازی حاضر خواهد شد تا مورایس در دومین سال حضورش در سپاهان حداقل شانس کسب یک جام را داشته باشد و در آنسوی میدان هم آبی پوشان جنوب با تمام توان برای خلق شگفتی به میدان می‌آیند. سیاوش اکبرپور مهاجم اسبق استقلال که حالا سرمربی آبی پوشان جنوب است هم گفته باید میزبانی شایسته برای سپاهان باشیم!

ملوان انزلی – سایپا تهران؛ قوی سپید مدعی جام؟

ملوان فصل شگفت انگیزی را رقم زده و در لیگ برتر در جایگاه پنجم لیگ برتر است، ملوانان در جام حذفی همیشه یکی از مدعیان سنتی جام هستند و سابقه قهرمانی در این جام را هم دارند. سایپا تهران، اما مدت هاست از سطح اول فوتبال کشور دور شده و در لیگ یک روزگار می‌گذارند.

 نارنجی پوشان تهرانی با مجتبی سرآسیایی سرمربی خود به انزلی می‌روند، ولی شاید آن‌ها به اندازه ملوان جام حذفی را جدی نگیرند و به دنبال لیگ باشند هرچند تقریبا شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهند داشت. ملوان در مرحله قبل شهر راز را شکست داد و سایپا هم تیم پارس جنوبی را برد.

هوادار تهران – مس سونگون ورزقان؛ صعود آسان شاگردان شجاعی؟

هوادار قرعه خوبی دارد و مسعود شجاعی فرصت دارد که به راحتی از این مرحله صعود کند به شرطی که واقعا بازیکنان تیم هوادار مثل بازی‌های لیگ در این مسابقه به میدان بروند و حریف را دستکم نگیرند.

 تیم مس سونگون هم نفراتی نام آشنا در کادر فنی و سرپرستی خود دارد یونس باهنر مدافع اسبق پرسپولیس مدیر تیم است و علی اصغر کلانتری سرمربی اسبق فجرسپاسی هدایت فنی مس را برعهده دارد. اگر در این بازی مس برنده شود می‌توان گفت شگفتی رقم خورده است. هوادار برای رسیدن به این مرحله استقلال خوزستان را برد و مس سونگون هم تیم دسته دومی شناورسازی قشم را شکست داد.

فجرشهید سپاسی – گل گهرسیرجان؛ قرعه راحت یا خلق شگفتی؟

فجرسپاسی در لیگ یک از مدعیان صعود به لیگ برتر است و می‌خواهد دوباره به سطح اول فوتبال برگردد، فردا میزبان تیم پر امکانات و خوب گل گهرسیرجان است، ولی قطعا اوزونیدیس سرمربی یونانی گل گهر می‌داند در شیراز ممکن است غافلگیر شود، زیرا فجر بازیکنان جوان و دونده و با کیفیتی دارد که در صورت بازی مغرورانه بازیکنان گل گهر می‌توانند باعث حذف این تیم شوند. 

فجر تیم نیروی زمینی را در مرحله قبل برد و گل گهر هم تیم نیکا پارس چالوس را شکست داد.

مس کرمان – چادرملو اردکان؛ نبرد لیگ یکی

دو تیم لیگ یکی در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که مس کرمان در میانه‌های جدول است و دغدغه‌ای تا پایان فصل نخواهد داشت!

 چادرملو هم در رده دوم جدول برای رسیدن به قهرمانی و صعود می‌جنگد این تیم در مرحله قبلی فولاد خوزستان را شکست داد و مس کرمان هم تیم سپنتا تربت حیدریه را شکست داد.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی:

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان

فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز

هوادار تهران- مس سونگون ورزقان- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام

ملوان بندر انزلی- سایپا تهران- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی

آبی پوشان جنوب- فولاد مبارکه سپاهان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدای فولاد

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی