Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال فرانسه با برگزاری دیدار تیم‌های سدان - آنژه و "کنه روسپیون" - "بولونی" پیگیری شد.

سدان صفر - آنژه یک

تیم فوتبال آنژه با تک گل مانکئو در دقیقه ۲۵، توانست با شکست حریف دسته دومی خود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال فرانسه صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنه روسپیون یک - بولونی صفر

تیم فوتبال کنه روسپیون که در مرحله قبلی این مسابقات موفق به حذف تیم پر قدرت مارسی شده بود بار دیگر توانست دست به کار بزرگی بزند و با پیروزی یک بر صفر مقابل حریف خود، به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی فرانسه صعود کند.

تک گل پیروزی بخش بازی را  "بایی" در دقیقه ۴۲ به ثمر رساند و باعث صعود تیم خود به مرحله بعدی این مسابقات شد.

بیشتر بخوانید 

صعود شاگردان کواچ به مرحله بعد جام حذفی فوتبال فرانسه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی جام حذفی فوتبال فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران عصر جمعه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود.

آبی پوشان در حالی به مصاف حریف قزوینی خود خواهند رفت که شاگردان سعید دقیقی در این فصل به‌عنوان شگفتی‌ساز فوتبال ایران خود را چهره کرده‌اند اما فرم ایده‌آل استقلال در هفته‌های گذشته هم نویدبخش موفقیت احتمالی آبی‌هاست.

فرمی که یکی از دلایل آن، ابوالفضل جلالی، مدافع چپ آبی‌ها بوده است. بازیکنی که در دو بازی آخر استقلال موفق شده دو پاس گل دقیق برای گوستاوو بلانکو ارسال کند تا این مهاجم آرژانتینی با ضربات سر خود گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر برساند.

جلالی که پیراهن تیم ملی را هم به دست آورده، خوش‌بین است با تداوم این روند برابر شمس آذر قزوین، یک گام دیگر در تحقق رویای هواداران استقلال برای قهرمانی در این لیگ قدم بردارد.

دیگر خبرها

  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود تیم هندیجان به مرحله دوم مسابقات فوتسال مدارس خوزستان
  • معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی
  • صعود نوروزیان به مرحله پایانی تفنگ ۱۰ متر مردان