Web Analytics Made Easy - Statcounter



در دو دیدار معوقه از سری A تیم‌‌های فوتبال یوونتوس و اینتر به ترتیب برابر ناپولی و ساسولو به برتری رسیدند تا فاصله‌شان در جدول رده‌بندی حفظ شود.

به گزارش تسنیم، در دو دیدار معوقه تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینتر هر دو در خانه به ترتیب برابر تیم‌های ناپولی و ساسولو به میدان رفتند و هر دو تیم میهمانان خود را با نتیجه مشابه 2 بر یک شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تورین، در دیداری معوقه از هفته سوم سری A تیم فوتبال یوونتوس که به شدت به 3 امتیاز این بازی برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز داشت، با گل کریستیانو رونالدو در دقیقه 13 پیش افتاد. در نیمه دوم و در دقیقه 73 پائولو دیبالا که به عنوان یار تعویضی به میدان رفته بود گل دوم بانوی پیر را به ثمر رساند. ناپولی در دقیقه 90 در نتیجه خطای جورجو کیه‌لینی روی اسیمهن در محوطه جریمه، یک ضربه پنالتی به دست آورد که کاپیتانش لورنزو اینسینیه آن را به گل تبدیل کرد. به این ترتیب بانوی پیر این بازی حساس را برد تا سرمربی‌اش آندره‌آ پیرلو که این روزها زمزمه اخراجش شنیده می‌شود نفس راحتی بکشد.

در بازی همزمان تیم فوتبال اینتر در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌هشتم سری A میزبان ساسولو یکی از تیم‌های سرسخت کالچو بود که در ای نبازی روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینس در دقیقه 67 اینتر را پیش انداختند و حامد جونیور ترائوره در دقیقه 85 یکی از گل‌های خورده را برای ساسولو جبران کرد.

با نتایج این دو بازی اینتر 71 امتیازی شد و حاشیه امنیت خود را در صدر جدول رده‌بندی سری A به 11 امتیاز افزایش داد. یوونتوس هم 59 امتیازی شد و با صعود به رده سوم به فاصله میلان رده دومی رسید.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان

سپاهان در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن به برتری رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های سپاهان و ذوب آهن امروز(چهارشنبه) در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

سپاهان با این برد ۴۲ امتیازی شد و با عبور از تراکتور تبریز به رده سوم جدول لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن ۳۰ امتیازی هم فعلا در رده هشتم جای دارد.

سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن
گل‌: شهریار مغانلو در دقیقه ۶۹

شرح گل: شهریار مغانلو موفق شد ضربه پنالتی را با وجود شیرجه بلند محسن فروزان وارد دروازه ذوب‌آهن کند.

ترکیب سپاهان

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو (علی‌اصغر اعرابی، ۶۵)، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو

ترکیب ذوب‌آهن

پارس جعفری، امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی (مجید علیاری، ۷۴)، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی

دیگر خبرها

  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال