Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان با حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور دیدار وگفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ حشمت الله امان الهی مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در تهران با مهندس حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور وهمچنین  مهندس رحمتی معاون فنی شرکت و مهندس لواف مدیر منطقه ای شرکت دیدار وگفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در این دیدار  با اشاره به بحث  پیگیری احداث سالن ۵۰۰۰ نفری خرم آباد ،گفت:  این سالن در سال ۱۳۹۱ در استان کلنگ زنی شد و با وجود داشتن ردیف اعتباری  بعدا تعطیل شد و درخصوص تکمیل آن اقدامی صورت نگرفت.

امان الهی افزود: احداث سالن ۵۰۰۰ نفری در خرم آباد با وجود داشتن ردیف اعتباری از مطالبات به حق مردم و جوانان خرم آباد  و استان لرستان  است که امیدواریم در سال ۱۴۰۰  فعالیت احداث این مجموعه شروع شود و در آینده نزدیک میزبان مسابقات مهم کشوری و بین المللی باشیم.

 همچنین در این جلسه مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی  با اشاره به  پایین بودن سرانه ورزشی لرستان و نیاز به توسعه زیر ساختهای ورزشی در این استان برپیگیری  و تکمیل پروژه های ورزشی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در لرستان تاکید کرد.

گفتنی است؛در این جلسه که پروژه های شرکت توسعه در استان لرستان مورد بررسی قرار گرفت مقرر شد یک تیم فنی از شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی و فدراسیون دو و میدانی جهت پیگیری و بررسی مباحث فنی سالن ورزشی شهید کریمی خرم آباد تشکیل و جهت رفع موارد فنی اقدام شود .

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کریمی ورزش وجوانان شرکت توسعه و نگهداری امان الهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی

سرانجام پس از پیگیری‌های فراوان این شرکت موفق به اخذ موافقت‌نامه اصولی احداث واحد جدید اتانول سنتزی از شرکت ملی صنایع ملی پتروشیمی گردید.

مهندس علی تنوره سرپرست پتروشیمی فارابی با تایید این خبر گفت: با تلاش و پیگیری های مداوم طی چندماه اخیر سرانجام موفق به اخذ موافقت‌نامه اصولی احداث واحد جدید اتانول سنتزی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی شدیم.

ایشان در ادامه افزود: این اقدام ضمن اینکه می تواند آینده پتروشیمی فارابی را تضمین کند، باعث ایجاد اشتغال و تنوع محصول در این شرکت نیز می شود.

روابط عمومی پتروشیمی فارابی

دیگر خبرها

  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • تزریق سالانه حداقل ۵۰۰۰ میلیارد تومان به اقتصاد استان اردبیل
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • احداث ۴ زمین ورزشی در ائل‌گلی تبریز