Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:26:03 GMT

مهمترین سه امتیاز مس؛ صید مروارید در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۶۷۳۵

مهمترین سه امتیاز مس؛ صید مروارید در بوشهر

تیم مس کرمان با کسب سه امتیازی ارزشمند جایگاهش را در صدر جدول مستحکم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، برتری شاگردان رضا مهاجری مقابل شاهین شهرداری بوشهر در حالی رقم خورد که آن‌ها نمایش درخشانی را هم ارائه کردند و فرصت زدن گل های بیشتر را هم داشتند اما تک گل بازی را بابامحمدی در نیمه دوم و دقیقه ۵۴ به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل او به شکلی جالب به ثمر رسید. یکی از بازیکنان خودی با شوت از راه دور دروازه ایمان صادقی را تهدید کرد و بابامحمدی در میانه راه اثر خودآگاه روی توپ گذاشت و دروازه را گشود.

 

فرصت سوزی مهاجمان مس کرمان سبب شد تا این تیم برای کسب پیروزی متحمل استرس و فشار زیادی شود اما در نهایت با سوت داور، شاگردان رضا مهاجری جشن پیروزی را در استادیوم خانگی شاهین بر پا کردند.

 

 

سفید و مشکی پوشان بوشهر که فصل گذشته به لیگ یک سقوط کردند، پس از جدایی فراز کمالوند، با مهابادی نیز در بین تیم های باکیفیت لیگ آزادگان قرار دارند و تیمی سرسخت به شمار می‌روند.

 

شاید خوشحالی بی حد و حصر بازیکنان مس کرمان نیز به همین خاطر باشد که یکی از تیم های قدرتمند لیگ را از پیش رو برداشته و حالا با اختلاف چهار امتیاز در صدر جدول قرار دارند و شانس اول صعود به شمار می‌روند.

مس کرمان دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس کرمان دسته یک مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم اطلاعی ناشران و ممیزان مهمترین دلایل عدم معافیت مالیاتی است

آقای کاوه علینقی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ناشران طبق قانون از مالیات معاف هستند، اما دلایل مختلفی وجود دارد که تنها برخی از آن‌ها می‌توانند از این امتیاز استفاده کنند.

وی افزود: قانون معافیت مالیاتی یا ضریب مالیاتی به درستی و به طور کامل اجرا نشده و بیشتر ناشران و کتابفروشان که می‌توانند از این قانون یا ضریب استفاده کنند از آن مستثنی شده اند.

عضو کارگروه مالیات اتحادیه ناشران گفت: " انجام ندادن تکالیف قانونی " یا " عدم ارائه اظهارنامه " از جمله دلایلی است که ممیزان برای اخذ مالیات ازبرخی ناشران عنوان می‌کنند.

آقای علینقی افزود: علت دیگری که ناشران مجبور می‌شوند مالیات بپردازند اشتباهاتی است که هنگام ارائه اظهارنامه به دلایل سهوی و از سر بی اطلاعی مرتکب می‌شوند.

وی افزود: مواردی هم در اظهارنامه مالیاتی باید تکمیل شود که متاسفانه سازمان مالیاتی اطلاع رسانی کافی نکرده است و این موضوع باعث شده حداقل نیمی از ناشران براثر اشتباه امکان استفاده از ظرفیت صفر مالیاتی را از دست بدهند.

وی گفت: اگر ممیز یا سر ممیز که بر کار‌ها نظارت دارد اشتباه کند تاوانش را ناشران پس می‌دهند، زیرا طبق قوانین یا بخشنامه‌هایی که در اداره مالیاتی وجود دارد ممیز و سرممیز نمی‌توانند کاری انجام دهند و این مودی مالیاتی است که باید به دنبال اعتراض و روند دادرسی باشد.

عضو کارگروه مالیات اتحادیه ناشران افزود: با این و جود که قانون علی الراس برای ممیز‌ها وجود ندارد ولی در نهایت این قانون اجرا می‌شود و ممیزان مبالغی را بدون مستندات قانونی در گزارش محاسبات مالیاتی لحاظ می‌کنند.
علینقی گفت: هنگامی که مودی معترض باشد به هیئت حل اختلاف ارجاع داده می‌شود و هیئت حل اختلاف، مرجع همان نظر ممیز است و تخفیف را برای ممیز ارائه و کمتر به این مستندات قانونی اشاره می‌کند.

حدود بیست سال گذشته مطابق با بند ل ماده ۱۳۹ قانون مالیات‌های مستقیم فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی و قرآنی (دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های ذی‌ربط)، فرهنگی و هنری که به موجب مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شوند، از پرداخت مالیات بر درآمد عملکرد معاف شدند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی گود زورخانه پایگاه پدافند هوایی کیش
  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • سپاه مهمترین نقش را در دفاع از انقلاب ایفا کرده است
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق
  • کم اطلاعی ناشران و ممیزان مهمترین دلایل عدم معافیت مالیاتی است
  • مهمترین اقدامات ایرانسل در پژوه ملی فیبر نوری در سال ۱۴۰۲
  • مهمترین خبرهای ۲۹ فروردین/فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • موشن گرافی: مهمترین سامانه های پدافندی ایران | خاری در چشم دشمنان
  • عملیات «وعده صادق» مهمترین گام ضد اسرائیل بعد از انقلاب بود