Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت NIU، که سازنده موتور‌های الکتریکی محبوب و مقرون به صرفه است، از اولین اسکوتر برقی خود رونمایی کرد. این وسیله نقلیه جدید دو چرخ، از تابستان امسال در چین، اروپا و آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود.

این اسکوتر که NIU Kick Scooter نام دارد در دو مدل Pro و Sport به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وسیله نقلیه کوچک طوری تنظیم شده که در ایالات متحده، سرعت مدل پرو این اسکوتر ۱۹.۸ مایل بر ساعت باشد و مدل اسپورت آن با حداکثر سرعت ۱۷.۴ مایل بر ساعت حرکت کند. در اروپا هم، حداکثر سرعت تنظیم شده هر دو نسخه ۲۵ کیلومتر بر ساعت (۱۵.۵ مایل بر ساعت) خواهد بود.

اسکوتر پرو با یک بار شارژ ۷.۵ ساعته، می‌تواند ۳۱ مایل (۵۰ کیلومتر) مسیر را بپیماید، در حالی که مدل اسپورت با شارژ ۵.۵ ساعته ۲۵ مایل (۴۰ کیلومتر) برد خواهد داشت.

تولید اسکوتر NIU KICK SCOOTER در دو نوع، حرفه‌ای و ورزشی

برای پیشرانه این اسکوتر برقی NIU، از یک موتور ۳۵۰ وات و پکیج باتری لیتیوم یونی ۴۸۶ وات ساعت (برای اسکوتر Pro kick) استفاده شده است، در حالی که مدل Sport با موتور ۳۰۰ وات و بسته باتری ۳۶۵ وات ساعت، تأمین نیرو خواهد شد.

هر دو اسکوتر مخصوص بچه‌ها، مقاوم در برابر آب، تاشو و دارای اتصال برنامه از طریق بلوتوث و ترمز احیاگر هستند. ارزان‌ترین نسخه این اسکوتر از قیمت ۵۹۹ دلار آغاز می‌شود، اگرچه شرکت NIU هنوز جزئیات بیشتری در مورد قیمت گذاری آن منتشر نکرده است.

پیش فروش اسکوتر در ژوئن ۲۰۲۱ آغاز می‌شود، برنامه تحویل کالا در ایالات متحده و اروپا برای ژوئیه ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است. تک فروشی جهانی آن هم در آگوست ۲۰۲۱ آغاز می‌شود، که می‌توان از طریق اینترنت یا نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های NIU در اروپا و آمریکای شمالی این اسکوتر را خرید.

بیشتر بخوانید

مرسدس بنز بی‌سر و صدا وارد بازار اسکوترهای برقی می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکوتر برقی اسکوترهای برقی بر ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران

صبح روز پنجشنبه 30 فروردین 1403، جک لی، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو؛ شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران و کریمی سنجری ،مدیر پروژه خودروهای برقی وزارت صمت، قرارداد تحویل 2000 خودرو برقی آریزو 5 به ناوگان تاکسیرانی پایتخت را امضا کردند. طی این قرارداد شرایط خرید 2000 خودرو برقی ام وی ام آریزو 5 موسوم به Arrizo 5 ev در دو بخش هزارتایی طی طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی برای رانندگان ناوگان تاکسیرانی کشور فراهم خواهد شد.

جک لی، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در مراسم امضای این قرارداد، ضمن تشکر از تلاش شهرداری تهران و وزارت صمت برای ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان تاکسیرانی کشور، اعلام کرد: «مدیران خودرو اولین شرکتی است که خودروهای انرژی پاک و الکتریکی را در ایران تولید و به بازار عرضه کرد. ما به دنبال این بودیم که هرچه سریع‌تر واردات و تولید خودروهای برقی در بازار ایران به مرحله اجرا برسد و از اراده وزارت صمت برای این امر با خبر هستیم.»

مدیران خودرو، اولین تولیدکننده خودرو برقی در کشور

جک لی، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو، با اشاره به آغاز تولید مدل آریزو 5 برقی از دوسال گذشته، تاکید کرد: «ما با تولید اولین خودرو برقی در ایران حسن نیت خود را نسبت به خواسته‌ها و راهبردهای وزارت صمت اثبات کردیم.»

مدیران خودرو همچنین 6 ماه پیش مدل فونیکس تیگو 8 پلاگین هایبرید را تولید و روانه بازار کرد و فونیکس تیگو 7 پلاگین هایبرید هم به زودی وارد بازار ایران می‌شود. همچنین تا پایان سال 1403 نسخه ev خودرو فونیکس FX و نسخه پلاگین هایبرید خودرو لوکس آریزو 8 نیز وارد بازار می‌شوند. البته مدیران خودرو در اهداف میان مدت و بلند مدت خود، اهدافی مانند تولید نسخه‌های پلاگین هایبریدی و الکترونیکی محصولات فعلی و همچنین تولید محصولات انرژی پاک متعددی را دنبال می‌کند.

مدیران خودرو رهبر بازار خودروهای الکتریکی ایران

جک لی تاکید کرد که مدیران خودرو رهبر در بازار خودروهای برقی و انرژی پاک در ایران است و این شرکت برنامه‌های گسترده‌ای برای تولید، عرضه و فروش این نوع خودروها در بازار ایران دارد. وی متذکر شد که اهداف دولت و شرکت مدیران خودرو در زمینه عرضه خودروهای انرژی پاک در بازار ایران برابر است و ما به دنبال آن هستیم تا شرایط فروش این خودروها برای خریداران تسهیل پیدا کند.

ارائه تسهیلات ویژه برای رانندگان و کمک به برقی شدن موازی ناوگان تاکسیرانی کشور و بازار خودرو ایران از اهداف مهم و ویژه مدیران خودرو بوده که ورود حداقل سه خودرو با انرژی پاک تا پایان سال 1403 خود سند محکمی بر این موضوع است.

فراهم آوردن شرایط پس از فروش مناسب

شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در این رویداد اعلام کرد: «خدمات پس از فروش این خودروها یکی از دغدغه‌های رانندگان تاکسی است که گفت‌وگو مفیدی در این خصوص با شرکت مدیران خودرو داشتیم. در این طرح رانندگان خودرو که از زمان ساخت آن‌ها بیش از 10 سال می‌گذرد، می‌توانند برای خرید این خودروها اقدام کنند. بسته‌های حمایتی و شرایط خرید مناسبی نیز از سمت شهرداری برای همه خریداران در نظر گرفته شده است.»

جک لی در این مراسم اعلام کرد که خدمات پس از فروش مناسب برای خودروهای برقی از جمله اهداف مهم شرکت مدیران خودرو است. همچنین مدیران خودرو امیدوار است تا در آینده همکاری‌های بیشتری با شهرداری، سازمان تاکسیرانی با وزارت صمت داشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898297

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • (تصاویر) خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • قابلیت رصد آپنه‌خواب در نسخه جدید اپل‌واچ
  • اپل واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب عرضه می شود
  • ورود اولین قطارهای سریع السیر برقی روسی با سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت
  • شگفتی کامل شد؛ ژیرونا برای اولین بار در رقابت‌های اروپایی بازی خواهد کرد