Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور رفت بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ فوتبال اروپا، امشب (پنجشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ با برگزاری ۴ دیدار همزمان آغاز خواهد شد.

منچستریونایتد - گرانادا

در یکی از دیدار‌های امشب تیم فوتبال گرانادا در ورزشگاه "لوس کارمنس" اسپانیا میزبان شیاطین سرخ (لقب تیم منچستریونایتد) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرانادایی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی توانستند تیم ناپولی را شکست دهند و به این مرحله صعود کنند، اما تیم منچستریونایتد در مرحله قبل توانست با شکست تیم آث میلان راهی مرحله بعد شود.

شیاطین سرخ با انجام ۳۰ بازی در لیگ برتر انگلیس ۶۰ امتیاز کسب کرده اند و در جایگاه دوم جدول قرار دارند، اما تیم گرانادا از ۲۹ بازی خود در لالیگای اسپانیا ۳۶ امتیاز کسب کرده و در جایگاه نهم جدول قرار دارد.

شیاطین سرخ از ۵ بازی اخیر خود، ۳ برد و ۲ تساوی کسب کرده اند، اما گرانادایی‌ها از ۵ بازی اخیر خود، ۲ برد و ۳ تساوی را به دست آورده‌اند.

اسلاویا پراگ - آرسنال

در ادامه دیدار‌های امشب، تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه "امارات" لندن میزبان تیم اسلاویا پراگ جمهوری چک خواهد بود. توپچی‌های لندنی (لقب آرسنالی ها) در مرحله یک هشتم نهایی توانستند تیم المپیاکوس را شکست دهند و به مرحله بعد صعود کنند، اما تیم اسلاویا پراگ توانست در مرحله قبل با شکست تیم رنجرز، راهی مرحله بعد شود.

توپچی‌های لندنی با انجام ۳۰ بازی در لیگ برتر انگلستان، ۴۲ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دهم جدول قرار دارند، اما تیم اسلاویا پراگ از ۲۵ بازی در لیگ جمهوری چک ۶۵ امتیاز کسب کرده و در جایگاه نخست این لیگ جای گرفته است.

آرسنالی‌ها از ۵ بازی آخر خود، ۲ برد، ۲ تساوی و یک باخت را کسب کرده اند، اما اسلاویاپراگی‌ها از ۵ بازی اخیر خود، ۴ برد و یک تساوی را کسب به دست آورده‌اند.

بیشتر بخوانید

لیگ اروپا/ صعود سخت شاگردان آرتتا/ تیم مورینیو در حد این جام هم نبود

رم - آژاکس

در یکی دیگر از دیدار‌های امشب، تیم آژاکس در ورزشگاه "یوهان کرایوف" میزبان تیم رم خواهد بود. جالاروسی‌ها (لقب تیم رم) در مرحله یک هشتم نهایی توانستند با شکست تیم شاختار دونتسک به این مرحله صعود کنند، اما آژاکسی‌ها با شکست تیم یانگ بویز، توانستند راهی این مرحله شوند.

رمی‌ها با انجام ۲۹ بازی در سری آ ایتالیا، ۵۱ امتیاز کسب کرده اند و در جایگاه هفتم جدول جای دارند، اما آژاکسی‌ها با انجام ۲۷ بازی در لیگ برتر هلند، ۶۹ امتیاز کسب کرده و در جایگاه نخست لیگ برتر هلند قرار گرفته‌اند.

جالاروسی‌ها از ۵ بازی اخیر خود ۲ برد، ۲ باخت و یک تساوی کسب کرده‌اند، اما تیم آژاکس از ۵ بازی اخیر خود ۴ برد و یک تساوی را به دست آورده است.

ویارئال - دینامو زاگرب

در آخرین دیدار امشب تیم دینامو زاگرب در ورزشگاه ماکسیمیر میزبان تیم ویارئال خواهد بود. ویارئالی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی توانستند تیم دینامو کی یف را شکست دهند و به این مرحله صعود کنند، اما دینامو زاگربی‌ها توانستند با شکست تیم تاتنهام راهی این مرحله شوند.

تیم ویارئال از ۲۹ بازی در لالیگای اسپانیا، ۴۶ امتیاز کسب کرده است و در جایگاه ششم جدول قرار دارد، اما تیم دیناموزاگرب از ۲۶ بازی در لیگ یک کرواسی، ۶۱ امتیاز کسب کرده و در جایگاه نخست جدول این لیگ جای دارد.

تیم دیناموزاگرب از ۵ بازی اخیر خود ۴ برد و یک تساوی کسب کرده، اما ویارئال از ۵ بازی اخیر خود صاحب ۳ برد متحمل ۲ شکست شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ اروپا فوتبال اروپا دنیای ورزش ۵ بازی اخیر خود اسلاویا پراگ کسب کرده اند ۵ بازی شکست تیم بازی در لیگ تیم دینامو یک تساوی جدول قرار صعود کنند لیگ برتر اما تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا

تیم فوتبال الهلال عربستان در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک در برابر العین امارات به پیروزی رسید، اما با توجه به شکست چهار بر دو در بازی رفت، در مجموع چهار بر پنج شکست خورد تا شاگردان کرسپو راهی فینال قاره‌کهن شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ تیم فوتبال الهلال عربستان‌سعودی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت و در نهایت با شکست مجموع پنج بر چهار مقابل العین، نماینده امارات گوی سبقت را از کهکشانی‌ها ربود و فینالیست لیگ‌قهرمانان آسیا شد.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر دو العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود داشتند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه سه بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد. این برتری تنها هشت‌دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه‌نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود. الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه پنج بر چهار مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ‌قهرمانان آسیا را کسب کند.

امشب _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نیمه‌نهایی منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما اف‌سی ژاپن به مصاف اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید. گفتنی است بازی رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه و پنجم خردادماه برگزار می‌شود.

کد خبر 747442

دیگر خبرها

  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است