Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پاریسی ها بخش زیادی از مسیر صعود را طی کردند.
به گزارش آریا، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن، در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار گرفتند. در شب برفی مونیخ، بایرن مونیخ آمده بود تا نتیجه ای به مانند فینال سال قبل کسب کند و پاریسی ها هم با انگیزه انتقام به زمین آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پوچتینو طوفانی آغاز کرد و با 2 گل پیش افتاد، هر دو با هنرنمایی نیمار در ارسال پاس گل، اما مصدومیت و تعویض مارکینیوش کاملا روند بازی را عوض کرد و بایرن مونیخ با استفاده از توپ های هوایی توانست کار را به تساوی بکشاند.
در نیمه دوم برتری مطلق کاملا با بایرن مونیخ بود ولی فراموش نکنید که ام باپه یک فوق ستاره است و برای این جور بازی ها به وجود آمده، گل دوم جوان اول فوتبال فرانسه حساب کار را 3-2 کرد تا بایرن مونیخی که در 18 بازی از 19 بازی اخیر اروپایی خود پیروز شده بود، سرانجام طعم شکست را بچشد. ام باپه پس از نیوکمپ حالا آلیانز آرنا را نیز فتح کرده است.
پاری سن ژرمن در شبی که خوش شانس بود و بارها کیلور ناواس دروازه این تیم را نجات داد، با بهره گیری از موقعیت های خود 2-3 مقابل بایرن به برتری رسید. پاری سن ژرمن بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه سوم بود که با پاس تماشایی نیمار، کیلیان امباپه درون محوطه بایرن مونیخ صاحب موقعیت شد و ضربه او با اشتباه مسلم مانوئل نویر وارد دروازه این تیم شد. دقایقی بعد و روی حرکت لئون گورتزکا بود که توماس مولر صاحب موقعیت بسیار خوبی در محوطه جریمه پاری سن ژرمن شد، اما ضربه او دقیق نبود و در اختیار کیلور ناواس قرار گرفت.
در دقیقه 19 بایرن مونیخ فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه سر لئون گورتزکا در دهانه دروازه و روی ارسال جاشوا کیمیچ با مهار تماشایی کیلور ناواس همراه شد. لحظاتی بعد این بار کینگزلی کومان در گوشه محوطه نماینده فرانسه صاحب فرصت شده و می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه محکم او از زاویه ای بسته توسط ناواس مهار شد. اما در دقیقه 28 پاری سن ژرمن به گل دوم هم دست یافت. روی پاس تماشایی نیمار و غفلت عجیب مدافعان بایرن مونیخ، مارکینیوش با دروازه بایرن مونیخ تک به تک شده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه زننده گل دوم لقب گرفت.
اما بایرن در ادامه سراپا حمله شد و در دقیقه 37 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی ارسال بنجامین پاوارد از سمت راست، اریک چوپو موتینگ با یک ضربه سر محکم بالاخره دروازه ناواس را باز کرد. در لحظات پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و پاری سن ژرمن با برتری 1-2 راهی رختکن شد.
در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که نیمار در گوشه محوطه بایرن صاحب فرصت شد، اما ضربه او را نویر به خوبی دفع کرد و در ریباند نیز ضربه آنخل دی ماریا روی خط توسط آلفونسو دیویس بازگردانده شد. در دقیقه 53 و روی ارسال داوید آلابا این توماس مولر بود که تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه محکم او توسط ناواس مهار شد. لحظاتی بعد این بار دروازه بان کاستاریکایی به خوبی ضربه آکروباتیک پاوارد را مهار کرد. اما در دقیقه 60 بایرن مونیخ بالاخره به گل تساوی دست یافت. روی ارسال جاشوا کیمیچ از سمت راست، توماس مولر در شرایطی دشوار با ضربه سر گل تساوی بخش را وارد دروازه حریف کرد.
اما این نتیجه پایدار نبود و پاری سن ژرمن در دقیقه 67 باز هم به گل رسید. کیلیان امباپه در گوشه سمت چپ محوطه صاحب موقعیت شده و با یک ضربه زمینی از بین پاهای ژروم بواتنگ موفق به زدن گل سوم هم شد. دقایقی بعد اریک چوپو موتینگ در شلوغی محوطه و با چرخش خود فرصت زدن گل تساوی را داشت، اما ضربه او در اختیار کیلور ناواس قرار گرفت. در لحظات پایانی توماس مولر با چرخش در محوطه فرصت گلزنی داشت، اما ضربه او با کمترین اختلاف به بیرون رفت تا در نهایت بایرن در این دیدار 2-3 مغلوب شود.
شرح گل ها:
بایرن مونیخ 0-1 پاری سن ژرمن؛ کیلیان ام باپه: نیمار به دل خط دفاعی بایرن مونیخ زد، دفاعی که به طرز عجیبی خلوت بود، ستاره برزیلی توپ را به ام باپه رساند تا او با ضربه ای محکم، نویر را مغلوب سازد.
بایرن مونیخ 0-2 پاری سن ژرمن؛ مارکینیوش: پاس شاهکار نیمار از پشت محوطه جریمه، مارکینیوش را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او اختلاف را به 2 برساند.
بایرن مونیخ 1-2 پاری سن ژرمن؛ اریک ماکسیم چوپوموتینگ: بنجامین پاوار توپ را سانتر کرد، چوپوموتینگ که پشت مدافعان جایگیری کرده بود، با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.
بایرن مونیخ 2-2 پاری سن ژرمن؛ توماس مولر: سانتر دقیق کیمیش را توماس مولر وارد دروازه ناواس کرد، باواریایی ها کامبک زدند!
بایرن مونیخ 2-3 پاری سن ژرمن؛ کیلیان ام باپه: برخلاف جریان بازی، این ام باپه بود که با یک فرار خوب و ضربه ای عالی توانست هم بواتنگ را مغلوب کند و هم گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بایرن مونیخ پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن بایرن مونیخ کیلور ناواس اما ضربه او توماس مولر روی ارسال کیلیان ام گل تساوی ام باپه ضربه سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد

باشگاه بایرن مونیخ و توماس توخل بر سر جزییات فسخ قرارداد همکاری‌شان به توافق رسیدند.

به گزارش مشرق، در اوایل اسفند ماه باشگاه بایرن مونیخ به‌طور رسمی اعلام کرد در توافق دوجانبه با توماس توخل، در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد، این در حالی است که سرمربی پیشن تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ با بایرن قرارداد دارد.

بر اساس گزارش روزنامه «بیلد» آلمان؛ موضوع فسخ قرارداد توماس توخل در تابستان پیش‌رو بین طرفین حل و فصل شده و باشگاه بایرن مونیخ تعهد کرده که به عنوان غرامت، دستمزد سال پایانی قرارداد این مربی آلمانی را به طور کامل به او پرداخت کند، اما بدون هیچ پاداش احتمالی. گفته می‌شود او سالیانه چیزی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون یورو از بایرن حقوق می‌گیرد.

توخل که در ماه مارس ۲۰۲۳ جانشین یولیان ناگلسمان در بایرن مونیخ شد، تاکنون در ۴۹ بازی روی نیمکت این تیم نشسته که حاصل آن ۳۲ برد، ۶ تساوی و ۱۱ شکست بوده است. او فصل گذشته باواریایی‌ها را به قهرمانی در بوندس‌لیگا رساند. بایرن مونیخ در حال حاضر با ۶۰ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان ایستاده و با بایرلورکوزنِ صدرنشین ۱۰ امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو یک فصل دیگر در بایرلورکوزن می‌ماند
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر