Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید مجتبی اکرم مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان  در جلسه ستاد خدمات نوروزی استان ضمن بیان اینکه طی بازه زمانی ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ لغایت ۱۴ فروردین‌ماه مراکز درمانی این سازمان در سراسر استان به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت گذاری به مردم بودند، ابراز داشت: طی بازه مذکور ۶۴۴ بیمار استان سمنان از خدمات بستری تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن بیان اینکه طی بازه زمانی ایام عید ۷۶ بیمار مبتلابه کرونا در مراکز درمانی بستری شدند، افزود: متأسفانه دیدوبازدیدهای عید نوروز و همچنین سفرهای متعدد شرایطی رقم زد که امروز شاهد قرمز شدن چهار شهرستان استان سمنان هستیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی شاهد وخیم‌تر شدن کرونا خواهیم بود، ابراز داشت: اگرچه مراکز درمانی و بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان سمنان خدمات لازم را به بیماران کرونایی ارائه می‌دهند اما از مردم نیز انتظار می‌رود با رعایت قرنطینه به بهبود شرایط کمک کنند.

اکرم بابیان اینکه ۴۱ هزار بیمه‌شده تأمین اجتماعی طی ایام تعطیلات نوروز به مراکز درمانی استان مراجعه داشتند، در ادامه تصریح کرد: طی بازه مذکور ۵۴ عمل جراحی در بیمارستان شفا سمنان نیز به انجام رسید و خدمات به‌هیچ‌عنوان تعطیل نشده است.

او افزود: با توجه به اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیک از اسفندماه سال گذشته افرادی که با پایان اعتبار یا اتمام دفترچه درمان مواجه می‌شوند برای مراجعه به پزشک یکی از موارد کد ملی، شناسنامه و یا همان جلد اول دفترچه کفایت می‌کند و نگران خدمات‌دهی نباشند.

انتهای پیام/  گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی نوروز 1400 تأمین اجتماعی مراکز درمانی استان سمنان طی بازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان  با ارایه عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۲ ا گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌ها در زمینه افزایش شمار متخصصان در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی استان سمنان، آمارها نشان می‌دهد ارایه خدمات ویزیت پزشکان تخصصی در سال گذشته در مقایسه با ۱۴۰۱ افزایش ۱۸ درصدی داشت.

محمدکاظم امیدیان با اشاره به حجم بالای مراجعان به مراکز درمانی استان سمنان بیان کرد: با وجود برخی محدودیت‌های سازمانی و درمانی در ارایه خدمت بویژه در حوزه متخصصان، تلاش مجموعه مدیریت درمان استان بر خدمت رسانی گسترده و مناسب به جامعه هدف معطوف شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان ادامه داد: بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر برای دریافت خدمات درمان سرپائی به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان سال گذشته مراجعه کردند.

وی با اشاره به جمیعت تحت پوشش تامین اجتماعی در استان سمنان، اظهار کرد: به طور میانگین هر بیمه شده ۶ بار مراجعه به مراکز درمانی ملکی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان