Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@13:57:41 GMT

توزیع ۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان لنده

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۷۵۱۲

توزیع ۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان لنده

همزمان با برگزاری پنجمین مرحله از اجرای رزمایش بزرگ «احسان و همدلی»، ۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان لنده توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در آستانه ماه مبارک رمضان توزیع پنجمین مرحله از بسته های معیشتی توسط گروه جهادی حضرت ولی عصر (عج) شهرستان لنده به همت ستاد اجرایی امام (ره) بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «سید محمود الهی نیا» در این آئین با اشاره به فضیلت های ماه رمضان، گفت: کمک به نیازمندان در این شرایط حساس کنونی یک اقدام قابل تحسین بوده که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به درستی این ماموریت را در کنار سپاه و بسیج اجرایی کرده است.

 

امام جمعه موقت شهرستان لنده اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان دستگیری از نیازمندان و کمک به بهبود وضعیت معیشتی آنان می تواند بخشی از نیازهای نیازمندان را رفع کند.

 

«سلمان تاج الدینی» هم گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پنجمین مرحله توزیع ارزاق خود با حمایت گروه جهادی حضرت ولیعصر (عج) لنده تعداد ۸۰ بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، ماکارونی، روغن، رب گوجه و حبوبات در اختیار این گروه جهادی قرار داده که برای محرومین در مناطق دور افتاده روستاها در شهرستان لنده در نظر گرفته شده است.

 

مسئول گروه جهادی حضرت ولی عصر(عج) لنده یادآور شد: این پنجمین مرحله از اجرای رزمایش بزرگ احسان و همدلی است که با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سطح شهرستان لنده اجرایی شده است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش احسان و همدلی بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام ره لنده ماه رمضان گروه جهادی نیازمندان پنجمین مرحله شهرستان لنده ستاد اجرایی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس