Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام‌نویسی داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در حوزه‌های انتخابیه تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران امروز پایان می‌یابد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آزمون علمی رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان ۲۲ فروردین در قم برگزار می‌شود.

نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری تا ۲۲ فروردین ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نام‌نویسی با چهار روش (اپلیکیشن موبایلی، نسخه رایانه‌ای، دفاتر پیشخوان و مراجعه حضوری به بخشداری) صورت می‌گیرد.

انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان و شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: ثبت نام ۳۴ داوطلب در انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری قطعی شده است.

شکرالله حسن بیگی عصر دیروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار ثبت نام شورا‌ها اظهار داشت: دیروز ۱۸ فروردین و مصادف با ششمین روز از ثبت نام میان دوره‌ای مجلس خبرنگاران رهبری است.

وی با اشاره به اینکه امروز ۱۹ فروردین و آخرین روز ثبت نام می‌باشد گفت: داوطلبان تا ساعت ۱۸ امروز برای ثبت در استان تهران فرصت دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان داشت: استان تهران در مجلس خبرگان رهبری دارای ۱۶ کرسی است و از اواخر سال ۹۸ تا دیروز متأسفانه آیات عظام بطحائی، امینی و تسخیری به رحمت ایزدی پیوسته اند و هم اکنون ۳ کرسی خالی است و برای این ۳ کرسی ۳۴ نفر ثبت نام خود را نهایی و ۱ نفر هم در حال ثبت نام است. برچسب ها: نام نویسی ، انتخابات ، میان دوره ای ، مجلس ، خبرگان ، داوطلبان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نام نویسی انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان داوطلبان انتخابات استان تهران نام نویسی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است

به گزارش خبرنگار مهر، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ما است و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌کنند؛ بین آن‌ها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش، موضوع را به مراجع قضایی دلالت می‌کند.

وی افزود: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قایل باشند. این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وزیر کشور با اشاره به همکاری با کشور پاکستان در حوزه‌های امنیتی اظهار کرد: جلسات خوبی با مقامات پاکستانی داشتیم و نظرات دو طرف بر ضرورت برقراری امنیت بین دو کشور، یکی بود و نظرها این‌گونه بود که جریانات تروریستی هدایت‌شده سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هستند؛ هم‌چنین توافق‌های خوبی در برخورد با گروهک‌های تروریستی و هماهنگی‌های اطلاعات صورت گرفت.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ان‌شاء الله دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود که در این مرحله، ۴۵ نماینده باید در ۲۲ حوزه انتخاب شوند.

وی افزود: در ۸ حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران، انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وحیدی ادامه داد: انتخابات در تمام حوزه‌هایی که بیش از دو نماینده مجلس در دور دوم دارند که هنوز انتخاب نشده‌اند، به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وزیر کشور همچنین درباره آموزش‌های مورد نظر به مردم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صداوسیما و سایر مراکز اطلاع‌رسانی ارایه خواهد شد؛ ضمن آنکه در دوره قبل که در چند حوزه، الکترونیکی برگزار کردیم، بسیار موفقیت‌آمیز بود.

وحیدی با اشاره به زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس گفت: تبلیغات نمایندگان از یک هفته قبل از شروع دور دوم انجام خواهد شد؛ از همه رسانه‌های عزیز کشورمان می‌خواهم، دست‌اندر کار بوده و ضمیمه مناسبی را برای برگزاری مجلس داشته باشند.

کد خبر 6087513

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است