Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@01:08:55 GMT

شب برفی مونیخ و نتیجه‌ سیاه بایرن!

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۸۴۹۸

شب برفی مونیخ و نتیجه‌ سیاه بایرن!

تیم فوتبال بایرن مونیخ با شکست تلخ مقابل تیم پاریسن ژرمن و پورتو با شکست برابر چلسی، شرایط دشواری برای صعود دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادامه دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته - چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه، برگزار شد که در آن بایرن مونیخ میزبان پاریس بود و پورتو به مصاف چلسی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هردو دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار شد. قضاوت دیدار اول را "متئو لاهوز" اسپانیایی و مسابقه دوم را "اسلاوکو وینچبچ" بر عهده داشتند.

در یک سمت باواریایی‌ها در مونیخ برفی مقابل پاریسی قرار گرفتند که ستاره‌هایی مثل نیمار و امباپه را در ترکیب خود داشت اما غایبان بزرگ خودشان لوا و گنابری بودند که نتوانستند در این دیدار مهم حاضر باشند.

صدرنشین ۶۷ امتیازی و مقتدر لیگ آلمان در هوای برفی مونیخ حسابی اسیر تاکتیک‌های ناب پوچتینو شده بود. امباپه خیلی زود و در دقیقه سه چراغ اول را برای خود و تیمش روشن کرد.

در ادامه مارکینیوس برزیلی روی پاس فوق العاده زیبای نیمار در حالت تک به تک با نویر، توپ را وارد دروازه حریف و حساب کار را دو بر صفر کرد. حضور مدافعی مارکینیوس در آن لحظه داخل محوطه جالب به نظر می‌رسید.

بایرن که حسابی دلتنگ ماشین گلزن لهستانی‌اش شده بود، آرام آرام از شوک بیرون آمد و در دقیقه ۳۷ توسط چوپوموتینگ اختلاف را به یک رساند. تا امیدوارانه به کار خود ادامه دهد.

در نیمه دوم هم شاگردان فلیک دقیقه ۶۰ توسط مولر به گل دوم رسیدند و بازی را به تعادل کشاندند. اما ۸ دقیقه بعد متمول‌های فرانسوی توسط امباپه تیر خلاص را شلیک کردند و سه بر دو جلو افتادند.

در ادامه هر دو تیم تلاش زیادی کردند اما بازی با همان نتیجه تمام شد و حساسیت‌ها برای بازی برگشت در فرانسه دو چندان خواهد بود که باید دید کدام یک راهی نیمه نهایی می‌شود.

این اولین باخت فلیک با بایرن در اروپا بود. آخرین باخت بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا تا قبل بازی دیشب، برمی‌گشت به مارس ۲۰۱۹ مقابل لیورپول. آنها در این مدت ۱۸ برد و ۱ تساوی داشتند

در آن سمت هم تیم فوتبال پورتو که مرحله قبل با درخشش مهدی طارمی و سرجینیو تیم یوونتوس را حذف کرد، در این مرحله با چلسی توماس توخل روبه رو شد که روند خیره کننده‌ای با مربی جدید خود داشته است.

این بازی به علت محدویت‌های کرونایی کشور پرتغال، در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان سویا در کشور اسپانیا برگزار شد. نکته منفی این دیدار غیبت مهدی طارمی ستاره ایرانی در ترکیب تیم پرتغالی بود آن هم به علت اخراج مقابل یووه.

پورتو در این دیدار نمایش خوبی داشت اما تجربه و ابزارهای گران قیمت آبی‌های لندنی برایشان کار ساز بود. ابتدا میسون مونت دقیقه ۳۲ و سپس در لحظات آخر و دقیقه ۸۵، بن چیلول‌گل دوم را به شاگردان کوسیسائو زدند و به لندن برگشتند.

نمایش ضعیف در خط دفاعی و بدشانس در زدن ضربات آخر در خط حمله، عوامل ناکامی پورتو بودند. شاید بازی برگشت و بازگشت طارمی بتواند امیدبخش پرتغالی‌ها برای صعود باشد.

جوان‌ترین بازیکن چلسی که در مراحل حذفی چمپیونزلیگ گلزنی می‌کند، میسون تونی مونت با ۲۲ سال و ۸۷ روز سن لقب گرفته است.

کد خبر 485539

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بایرن مونیخ بوندسلیگا فوتبال اروپا مهدی طارمی پورتو هانسی فلیک سرمربی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا چلسی انگلیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با اونیون برلین

بایرن مونیخ که نفس‌های اشتوتگارت را پشت سر خود حس می‌کند، فردا محکوم به پیروزی است

طرفداری | پس از یک پیروزی دلنشین مقابل آرسنال و صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اکنون در چارچوب هفته سی‌ام بوندسلیگا بایرن مونیخ میهمان اونیون برلین است.

دو تیم فردا شب از ساعت 20:00 به وقت تهران در چارچوب بازی‌های هفته 30 فصل 24-2023 بوندسلیگا در برلین، استادیوم آنده آلتن فورشترای به مصاف هم می‌روند. بایرن مونیخ با 63 امتیاز و کسب سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، در رده دوم قرار دارد. اونیون برلین نیز با سه شکست، یک تساوی و تنها یک پیروزی در پنج دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، با 29 امتیاز در رده سیزدهم جدول 18 تیمی لیگ قرار گرفته است. اسون یابلونسکی قضاوت این بازی را بر عهده دارد. ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای این دیدار به شرح زیر است:

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | کیمیش، دلیخت، دایر، دیویس | پاولوویچ، گورتسکا | مولر، موسیالا، تل | کین

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با اونیون برلین
  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • ساعت دقیق پخش بازی بایرن مونیخ و آرسنال امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین