Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@11:27:34 GMT

پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی سالن کشتی عجب شیر

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۸۶۶۵

پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی سالن کشتی عجب شیر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اصغرپور فرماندار شهرستان عجب شیر در بازدید از روند ساخت خانه کشتی گفت: ساخت خانه کشتی در این شهرستان  رشته ورزشی کشتی را تقویت کرده و موجب شکوفایی استعداد‌های موجود در سنین پایه می‌شود.

او با اشاره به اینکه خانه کشتی عجب شیر در زمینی به مساحت ۴۶۰ متر مربع در حال ساخت و تکمیل است، گفت: برای ساخت این مکان ورزشی ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ایجاد خانه کشتی آرزوی دیرینه علاقمندان این رشته در شهرستان است که با راه اندازی آن محل ثابتی برای تمرین کشتی گیران فراهم می‌شود و امیدواریم قهرمانان زیادی در عرصه ملی و بین المللی معرفی شوند.

فرماندار عجب شیر با بیان اینکه کشتی عجب شیر هم اکنون در رده‌های سنی پایه در حال پیشرفت است، گفت: خانه کشتی شهرستان تا ۲ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت خانه کشتی رشته ورزشی خانه کشتی عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد + عکس

علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد این طرح را یکی از مهمترین پروژه‌های تامین آب پایدار در شهر یزد عنوان کرد و گفت: طرح رینگ شهری با هدف ذخیره سازی آب شرب و یکسان سازی کیفیت آب برای بیش از ۶۸۱ هزار نفر از جمعیت شهر یزد اجرا می‌شود.

او افزود: مجموع خطوط آبرسان فاز یک طرح رینگ شهری یزد ۴۶ کیلومتر است که تاکنون ۳۷ کیلومتر آن با اعتباری بالغ بر ۱۳۸ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان لوله گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به ساخت ۷۰ هزار متر مکعب مخزن با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد و ۴۸۶ میلیون تومان، در فاز یک این طرح اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر از چهار مخزن فاز یک این طرح، دو مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی ذخیره جمع آوری و پنج هزار متر مکعبی اکرم آباد احداث شده و دو مخزن ۴۰ هزار مترمکعبی صفائیه و ۱۰ هزار متر مکعبی یزد در حال احداث است.

علمدار با بیان اینکه ایستگاه پمپاژ سایت مخزن جمع آوری یزد بیش از ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار داشت: این ایستگاه پمپاژ با دبی آب هزار و ۳۰۴ لیتر بر ثانیه با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان در دست ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد
  • برپایی اردوی شاگردان حمید باوفا در سالن جهانبخت توفیق
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد + عکس
  • پیشرفت ۹۸ درصدی فاضلاب شهر بیرجند
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود - خرم‌آباد در‌ سال گذشته
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود-خرم‌آباد در‌ سال گذشته
  • ساخت سرپناه برای پیرزن روستایی در شهرستان فومن