Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا همتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این تنها سرپرست خانواده که معلولیت داشت مستمری دریافت می کرد که در دولت تدبیر و امید برای اعضای خانواده این افراد به تعداد دو هزار و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۵۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر اعمال شده است.

وی از پذیرش ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭ ۱۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬درصدی تمامی معلولان و سالمندان در مراکز شبانه روزی این سازمان در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: شمار این افراد از ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۱۶۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر دولت قبل به ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۳۳۵‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر در دولت تدبیر و امید افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزایش ارایه خدمات مددکاری به معلولان از ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۹۲۳‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر دولت قبل به سه هزار و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۹۳۲‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر در دولت جدید، پوشش طرح توانبخشی مبتنی بر خانواده از ۱۱۰ نفر به ۲۸۰ نفر، خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه در مناطق روستایی از چهار هزار نفر به پنج هزار و ۷۲ نفر، کمک به درمان معلولان از ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۵۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر به ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۷۲۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر، پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب معلولان از ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۲۴۴‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر به ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۶۳۳‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر را از دیگر خدمات ارایه شده این حوزه به افراد دارای معلولیت عنوان کرد.

وی اظهار کرد: همچنین در طول هشت سال گذشته حق پرستاری معلولان ضایعه نخاعی افزایش سه برابری داشته و پوشش آن از ۸۲ نفر به ۳۹۴ نفر افزایش یافته است.

وی پرداخت شهریه دانشجویان معلول از ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۱۵۷‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر به ۲۵۸، کمک هزینه به دانش آموزان از ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۵۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر به یک هزار و ۳۹۹ نفر و کمک هزینه وسایل کمک توانبخشی و مصرفی از سه هزار و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۵۸۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر به شش هزار و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۵۵۱‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر در دولت قبل نسبت به دولت تدبیر و امید را از دیگر خدمات ارایه شده به افراد دارای معلولیت برشمرد.

بیش از ۱۶ هزار فرد دارای معلولیت در استان ایلام از خدمات بهزیستی برخوردارند.

برچسب‌ها مستمری مددجویان استان ایلام دولت تدبیر و امید سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان استان ایلام دولت تدبیر و امید مستمری مددجویان استان ایلام دولت تدبیر و امید سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور دولت تدبیر و امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور چابهار - نیک‌شهر بازگشایی شد

  محمد کرمی در ادامه بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان بیان کرد: بارندگی‌های شدید در جنوب استان و بالا آمدن سطح آب مشکلاتی را برای مردم جنوب این استان ایجاد کرد.
 
 وی افزود: برق ۳۰۰ روستا قطع شد و راه‌های حدود بیش از ۳۰۰ روستا نیز آسیب دید که با دستور رئیس‌جمهور، معاون اول ایشان و حضور دوروزه وزیر کشور در استان و همراهی همه ارگان‌ها پیگیری‌ها و اقدامات لازم انجام شده است.
 
 این مسئول ادامه داد: ارتباط محور چابهار به نیک‌شهر برقرار شده و رفت‌وآمد در حال انجام است، تلاش برای بهسازی محور چابهار کنارک و زرآباد نیز در حال انجام است.
 
 وی گفت: هم اکنون برق اکثر روستاها وصل شده، فیبر نوری نیز که دچار آسیب شده بود و ارتباط زرآباد را به‌طورکلی قطع کرده بود نیز وصل شده و ارتباط در زرآباد هم اکنون برقرار است.
 
 کرمی ادامه داد: بالگردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هلال‌احمر در حال ارائه خدمات هستند تعدادی از بالگرد هم از نیروی دریایی ارتش به گروه مجهزهای خدمات‌رسان اضافه شده است.
 
 وی افزود: از استان‌های معین گروه مجهزهایی به‌ویژه در حوزه راه و شهرسازی و هلال‌احمر جهت هم‌افزایی به استان اعزام شده‌اند و همه در کنار هم در تلاش هستند.
 
 استاندار گفت: همچنین آب‌گرفتگی در منازل کنارک را داشتیم که بیش از ۶۰ اکیپ در حال خدمات‌رسانی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری از فروردین ماه امسال
  • محور چابهار - نیک‌شهر بازگشایی شد
  • ارائه تسهیلات برای زنان سرپرست خانوار