Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام کمیته اطلاع رسانی انتخابات و تا پایان روز سوم ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۵۰۴ نفر در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله یحیایی، روابط عمومی استانداری سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت درباره آخرین وضعیت ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ثبت نام ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان سمنان از 16 فروردین در ساعات 8 صبح تا 18 عصر آغاز شده و تا پایان روز سوم ثبت نام 504 نفر برای نامزدی در انتخابات ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیایی با اشاره به ثبت نام داوطلبین در روز های گذشته خاطر نشان کرد: در روز اول ثبت نام در مجموع 98 نفر، در روز دوم 170 نفر و تا پایان روز سوم 224 نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان سمنان ثبت نام کردند.

روابط عمومی استانداری سمنان با اشاره به مدرک داوطلبین ثبت نام شده برای ششمین انتخابات شوراهای اسلامی روستا تصریح کرد: تعداد 97 نفر با مدرک زیر دیپلم، 61 نفر دیپلم، تعداد 22 نفر با مدرک کاردانی، 32 نفر کارشناسی، 10 نفر کارشناسی ارشد و 2 نفر با تحصیلات حوزوی در انتخابات ثبت نام کردند.

وی افزود: از میان 224 داوطلب ششمین انتخابات شوراهای اسلامی روستا در روز سوم ثبت نام، 207 نفر مرد و 17 نفر زن ثبت نام شده است.

یحیایی با اشاره به تفکیک ثبت نام شهرستان ها بیان کرد: بیشترین داوطلب مربوط به شهرستان شاهرود با 74 نفر و کمترین داوطلب مربوط به شهرستان سمنان با 9 داوطلب بوده است.

 روابط عمومی استانداری سمنان درباره نحوه ثبت نام داوطلبین اظهار کرد: در سومین روز ثبت نام، 194 نفر از داوطلبین ششمین انتخابات شوراهای اسلامی روستا به صورت حضوری در فرمانداری ها و بخشداری ها و 30 نفر به صورت غیرحضوری ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابات شوراهای اسلامی روستا انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کردند روز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به ریاست غفور کارگری در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، این نشست به ریاست غفور کارگری رئیس و با حضور سید محمدپولادگر سرپرست کاروان، مریم کاظمی‌پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی‌ها، جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون ورزرش‌های جانبازان و توان‌یابان و مدیران کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس

 

در این نشست ضمن بررسی مصوبات جلسه پیشین در خصوص انجام تست‌های سنجش و نیز ارزیابی عملکرد ورزشکاران، شیوه تهیه مکمل‌ها و نحوه در اختیار قرار دادن آنها به ورزشکاران و سایر موارد گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در مسکو
  • راهیابی پویانمایی «پیچ تاریخی» به جشنواره مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین المللی فیلم مسکو
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد