Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی فرماندار ری در تشریح اعمال محدودیت‌های کرونایی در سطح شهرستان ری گفت: با اعلام وضعیت قرمز در شهرستان ری، محدودیت‌های متناسب با این وضعیت پرخطر برای فعالیت صنوف و مشاغل گروه ۲ و ۳ و ۴ اعمال خواهد شد که در مرحله اول آگاه سازی عمومی و اطلاع رسانی لازم پیرامون وضعیت قرمز کرونایی صورت می‌گیرد و در مرحله دوم تذکر و در آخر نیز با افرادی که به رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی بی توجهی می‌کنند برابر قانون برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به جهش ویروس و انتقال سریع بیماری کرونا، شیوه اطلاع رسانی باید تغییر کند و ضمن آگاه سازی عمومی، در تمامی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان مراکز تشخیصی راه اندازی و این مراکز با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بصورت ویژه تجهیز و پشتیبانی خواهند شد.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برای تمامی شهروندان الزامی است، و باید تدابیری در نظر بگیریم تا در راستای حفظ سلامت جامعه با افرادی که به بیماری کرونا و توصیه‌های بهداشتی توجه نمی‌کنند برخورد قانونی صورت گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن درخواست از همه شهروندان برای همکاری در اجرای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزود: آموزش عمومی در راستای آشنایی با خطرات و آسیب‌های ویروس جهش یافته کرونا در جهت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا بسیار موثر است، لذا در این خصوص برنامه ریزی لازم برای اجرای هرچه بهتر در سطح شهرستان ری انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار کرونا شهرری شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری

 انتشار صحنه دلخراش مرگ راکب یک موتورسیکلت در محدوده مرکزی کلانشهر اصفهان در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را در بین کاربران بدنبال داشت و چنین گمانه‌زنی شد که راننده یک دستگاه اتوبوس واحد عامل اصلی فوت این فرد  بوده است.

 مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، روز دوشنبه به نقل از سرهنگ علی اصغر زارع در تشریح دلیل وقوع این حادثه رانندگی گفت: مقارن بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده خیابان «طیب» اصفهان برخورد کرد.


او گفت: در این حادثه راکب ۵۶ ساله موتورسیکلت بر زمین افتاد و در همین حین یک دستگاه اتوبوس نیز با او برخورد کرد که بر اثر شدت صدمات وارد شده، راکب موتورسیکلت در دم جان باخت.


رییس پلیس راهور اصفهان با اشاره به حضور کارشناسان پلیس در صحنه تصادف تاکید کرد: پس از بررسی دقیق صحنه توسط کارشناسان، علت اصلی این تصادف منجر به فوت، رعایت نکردن حق تقدم توسط راننده خودروی سواری تشخیص داده شد.


سرهنگ زارع تاکید کرد: تمام رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها ملزم به رعایت قوانین و مقررات رانندگی هستند و کارشناسان پلیس راهور بدون کوچکترین اغماضی با هرگونه تخلف بویژه تخلف تاثیرگذار در وقوع تصادفات جرحی و فوتی برخورد قانونی خواهند کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • ربیعی: شیوه برخورد با حجاب، نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • علی ربیعی: شیوه برخورد و اقدامات خیابانی درخصوص حجاب نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی
  • نایب رئیس مجلس: برخورد تند در لایحه حجاب با افرادی است که تعمدا هنجارشکنی کنند/ کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود
  • آمادگی پليس کردستان برای اجرای طرح نور "عفاف و حجاب"
  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری