Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از کارگران پسماند شهرداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود گلایه خود را ابراز داشتند.

این کارگران اعتقاد داشتند حقوق اسفند ماه سال گذشته، چهار ماه بیمه همچنین مطالبه ۶ میلیون‌ تومانی از پیمانکاری که برکنار شده از مطالبات آنها است.

مسعود غلامزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره مطالبات کارگران شهرداری اظهار داشت: برخی از کارگران برای مطلع شدن از وضعیت مطالبه سنوات خود پیگیر این مسئله بودند که آن هم در روال قانونی شهرداری برای این عزیزان واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر افزود: سه ماه بیمه کارگران مشکل دارد و مربوط به اول سال است که متأسفانه شرکت پیمانکار آن را انجام نداده بود، در این میان شهرداری کارهای سه ماه را انجام داده و با همکاری سازمان تأمین اجتماعی برای ادامه سال مشکلی وجود ندارد.

غلامزاده تصریح کرد: روز گذشته حقوق اسفند ماه کارگران واریز شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر کارگران شهرداری بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات واریز حقوق بازنشستگان

آفتاب‌‌نیوز :

جعفر امیرآبادی زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل، با تصویب هیئت وزیران امروز و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

امیرآبادی زاده تاکید کرد:در زمان واریز حقوق‌ها افزایش مصوب هیئت وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود عملیاتی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • (اینفوگرافیک) با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟ (اینفوگرافیک)