Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک با توجه به شرایط ویژه کرونا در شهرستان پیام مهمی خطاب به شهروندان صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همشهریان عزیز شهرستان اندیمشک

در چند روز اخیر سرعت انتشار و انتقال ویروس کرونا در شهرستان افزایش یافته و در نتیجه تعدادی از شهروندان به این ویروس منحوس مبتلا و در بیمارستان و یا منزل بستری و چند تن از همشهریان عزیز نیز فوت نمودند، که به خانواده‌های در گذشتگان تسلیت عرض نموده و برای بیماران شفای عاجل از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان ، بهترین و مطمئن‌ترین راه برای قطع زنجیره انتقال این ویروس عدم شرکت در مراسمات و تجمعات و همچنین استفاده از ماسک می‌باشد، مطمئن باشید که زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عدم شرکت در مراسمات شادی و عزا و پرهیز از خروج غیرضروری از منزل سخت‌تر از مرگ خود و عزیزانمان نیست که گاهی برخی از افراد در برابر رعایت این موارد مقاومت می‌کنند.

از همه‌ی شما شهروندان درخواست دارم که در جهت حفظ سلامت خود و عزیزانتان از شرکت در این گونه مراسم‌ها خودداری نموده و امروز پنجشنبه از حضور در آرامستان‌ها و زیارت اهل قبور جدا خودداری نموده و از منزل اقدام به توزیع خیرات و نثار فاتحه برای درگذشتگان خود نمایید.

شهروندان عزیز، می‌توان کرونا را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شکست داد و جان بسیاری از همشهریان و عزیزانمان را از ابتلای به آن حفظ کرد و برای همه‌ی شما همشهریان عزیز از درگاه خدواند متعال سلامتی و سربلندی مسئلت دارم.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان رعایت نکات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهیز از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی

محمد حسین میرحسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمنداری اردکان گفت:  با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر شرایط ناپایدار جوی در استان، هموطنان از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی پرهیز کنند و از توقف و پارک خودرو در اطراف درختان کهنسال و ساختمان‌های نیمه ساز، تابلو‌های تبلیغاتی، سازه‌های موقت و سست و خودداری نمایید.

وی، در نشست اضطراری مدیریت بحران شهرستان اردکان، از کلیه دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به کنترل و نظارت بر تاسیسات خود اقدام و در صورت خرابی احتمالی نسبت به رفع نقص آن در اسرع وقت اقدام نمایند تصریح کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان نسبت به مستحکم نمودن سازه‌ها و بنر‌های تبلیغاتی در مبادی ورودی و خروجی شهر و روستا اقدام و در صورت امکان نسبت به باز نمودن بنر‌های خطرآفرین اقدام نمایند.

معاون فرماندار اردکان با بیان اینکه پلیس راه‌ها ضمن آماده باش نسبت به مدیریت راه‌ها اقدام نموده و در صورت بروز سیل در محور‌های مواصلاتی نسبت به مسدودسازی راه‌های تحت حوزه خود با هماهنگی فرمانداری اقدام نمایند اظهار داشت: پلیس راه‌ها از تردد وسایل نقلیه جهت عزیمت به مناطق ییلاقی و کوهستانی پلیس راه‌ها شهرستان بویژه بخش خرانق جلوگیری نموده و اطلاع رسانی و ارائه توصیه‌های لازم به دامداران و کشاورزان با توجه به جهاد کشاورزی هشدار هواشناسی صورت پذیرد.

میرحسینی گفت: سازمان آب منطقه‌ای و منابع طبیعی اعلام آمادگی به کلیه پیمانکاران فعال در پروژه‌ها و در صورت نیاز بهره برداری از تجهیزات و ادوات آن پیمانکاران برای کاهش و رفع آسیب‌های احتمالی سیلاب صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • پرهیز از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • دعوت آیت الله مکارم‌ شیرازی از مردم برای حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • شیوه‌نامه شناسایی صاحبان استعدادهای برتر در مسیر نخبگی ابلاغ شد
  • شیوه‌نامه شناسایی استعداد‌های برتر ادبی و هنری ابلاغ شد
  • شیوه‌نامه شناسایی استعدادهای برتر ادبی و هنری ابلاغ شد
  • اجرای طرح نور عفاف و حجاب در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در کردستان