Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@06:44:57 GMT

فروش تورهای مسافرتی به ترکیه ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۰۰۱۵

فروش تورهای مسافرتی به ترکیه ممنوع شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، محمد اسلامی، با بیان اینکه هیچ آژانسی اجازه ندارد خلاف مصوبه ستاد ملی کرونا عمل کند، گفت: ستاد ملی کرونا، اعزام تور به ترکیه را ممنوع اعلام کرده و با متخلفان احتمالی برخورد قانونی می‌شود.

وی با اعلام اینکه پروازهای بین ایران و ترکیه بر اساس تبادلات تجاری و اقتصادی کسب و کارهای مختلف انجام می‌شود، افزود: مسیر ترکیه یک نقطه اتصال به سایر کشورهای جهان برای کسب و کارهای مختلف است، بنابراین در ستاد ملی کرونا ممنوعیتی برای آن ذکر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه پرواز به ۴۰ کشور به درخواست ستاد ملی کرونا ممنوع اعلام شده در خصوص پروازهای ترکیه نیز، توضیح داد: به دلیل مبادلات اقتصادی و تجاری بین ایران و ترکیه، هفته‌ای حدود ۲۰۰ پرواز انجام می‌شود که نیمی از آن را شرکت‌های ایرانی و نیمی دیگر را شرکت‌های ترکیه‌ای انجام می‌دهند و مصوبه ستاد ملی کرونا، این است که باید، حتماً از مسافران تست پی سی آرگرفته شود.

به گفته این مقام مسئول افزایش کنترل‌های کرونایی و افزایش ظرفیت ادارات بهداشت مرزی هم، از مصوبات ستاد ملی کروناست، بنابراین هلال احمر هم به تیم‌های کنترلی افزوده شد.

اسلامی با اشاره به اینکه از گذشته وزرات بهداشت موظف به معرفی آزمایشگاه‌های معتمد جهت دریافت تست و صدور گواهی تست منفی پی سی آر برای مسافران بوده است، افزود: امیدواریم این امر سریع‌تر محقق شود تا بتوان به گواهی‌های پی سی آر بیشتر اعتماد کرد. موضوع مهمتر این است که ظرفیت درخواست تست کرونا در پایانه‌ها و فرودگاه‌های کشور متناسب با تعداد مسافران افزایش یابد، زیرا گرفتن تست با یک یا دو کارمند از هواپیماهایی با ظرفیت ۳۰۰ تا ۴۰۰، خود باعث ازدحام جمعیت و شیوع کرونا می‌شود.

پربیننده ترین روحانی: کارت اعتباری در اختیار مردم قرار می‌دهیم رتبه‌بندی فرهنگیان از ابتدای امسال محاسبه می‌شود/ اختصاص ٩٠هزار میلیارد برای بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت یک نوبت اضافی بسته کمک معیشتی در ماه رمضان/ دولت زیر بار سیستم کوپنی نرفت تعیین تکلیف ۱۰۰هزار ردیف استخدامی در آموزش و پرورش دامنه نوسان بورس تغییر نمی‌کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترکیه پرواز محمد اسلامی برجام ستاد ملی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق

پیش‌فروش بلیت فیلم سینمایی «مست عشق» در برخی از سایت‌های فروش بلیت آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پس از تعویق یک هفته‌ای در نمایش فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، این فیلم از چند روز دیگر روی پرده سینماها می‌رود.

این فیلم در حالی از چهارشنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه اکران می‌شود که پیش‌فروش اینترنتی بلیت آن از دوم اردیبهشت‌ماه در برخی سایت‌های فروش بلیت (ایران تیک و سینما تیکت) آغاز شده است.

خلاصه فیلم مست عشق

همان‌طور که در طول زمان تولید و پس از آن از سوی رسانه‌ها اعلام شد فیلم مست عشق درباره زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی از بزرگان سده خود بود که با شمس تبریزی آشنا شده و سیر مراحل عرفان و سلوک را طی می‌کند؛ مست عشق چگونگی رسیدن این دو یار به یکدیگر و سرگذشت آن‌ها را سوژه کرده است. با فیلمنامه‌ای از احسان جوانمرد و فرهاد توحیدی که در طول ساخت مشورت‌های بسیاری از مولوی شناسان برجسته از جمله دکتر محمدعلی موحد دریافت کردند و تلاش شده است تا داستان بسیار به واقعیت نزدیک باشد.

این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری است که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا را به تصویر می‌کشد. در واقع در فیلم مخاطب ۵ سال از زندگی مولانا را تماشا می‌کند و در این ۵ سال اتفاق‌های زیادی در زندگی این عارف بزرگ می‌افتد.

بازیگران فیلم مست عشق

یکی از ویژگی‌های جذاب فیلم مست عشق ترکیب حضور بازیگران آن است؛ از ستارگان مطرح سینمای ایران و ترکیه همه در این اثر سینمایی دور هم جمع شده‌اند و می‌توان این فیلم را یکی از مهم‌ترین و پرستاره‌ترین آثار سینمایی چند سال اخیر دانست؛ پارسا پیروزفر بازیگر مطرح و محبوب سینمای ایران در نقش مولانا بازی می‌کند و شهاب حسینی نیز در نقش شمس تبریزی با گریمی متفاوت و دیدنی در این اثر حضور دارد.

حسام منظور دیگر بازیگری است که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم یعنی شخصیت حسام‌الدین چلبی را بر عهده گرفته است.

بوراک توزکوپاران بازیگر مطرح سینمای ترکیه در نقش سلطان ولد حضور دارد؛ بوران کوزوم دیگر بازیگر مطرح ترکیه است که نقش علاءالدین را بازی می‌کند. اما شاید یکی از مهم‌ترین چهره‌های این فیلم هانده ارچل ستاره تلویزیون و سریال‌های ترکیه است که در مست عشق در نقش کیمیا خاتون، دختر مولانا حضور یافته است. بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرّا خاتون همسر مولانا، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر و خالد ارگنچ ستاره مطرح ترکیه که پیش از این در سریال دیدنی حریم سلطان بازیگر نقش محوری بود از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

عوامل فیلم مست عشق

مهران برومند، تهیه‌کننده این اثر است که با سرمایه‌گذاران کشور ترکیه این فیلم را تولید کرده و تمام تصاویر در کشور ترکیه ضبط شده است. فاهیر آتاک اوغلو آهنگساز آثاری همچون عمر و حریم سلطان، آهنگ‌سازی موسیقی فیلم را بر عهده داشته و علیرضا قربانی موسیقی تیتراژ آن را اجرا کرده است که در ادامه تماشا می‌کنید.

مدیر صدابرداری: علیرضا علویان، مترجم فیلمنامه: نفیسه لاله، رنگ شناس: هوتن حق شناس و مانا محمدطاهر، آهنگساز: فاهیر آتاک اوغول، تدوین: جیدا کاراقول و دیلبر کویونجو، دستیار فیلمبردار: عارف جان کوجا و موجایت کیلیچ، دستیار نورپردازی: سید اوزدن، دستیار کارگردان: گیزم کاراجا و سوال سنرجانشین تهیه‌کننده: شهرام زاهدی، سرپرست گروه کارگردانی: محمدرضا رستمی، مدیر فیلم برداری: مرتضی پورصمدی، مدیر تولید: تولگا توسون، مدیر هنری: نیلوفر چامور، طراح گریم: ایمان امیدواری، دستیار اول و مدیر برنامه‌ریزی: فاتیح کجا، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آیتکین یالچین، طراح بدلکاری: شاهین کاراکوش از دیگر عوامل این فیلم هستند.

موزیک ویدئو فیلم مست عشق

کد خبر 746665

دیگر خبرها

  • تورهای غیرمجاز آفت مسافرت و گردشگری
  • فروش نخی سیگار، ممنوع
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • مهمترین اخبار سوم اردیبهشت/فروش نخی سیگار،ممنوع
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است
  • معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین ممنوع است
  • خرید آنلاین بیمه مسافرتی دارای اعتبار است