Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:14:13 GMT

نرخ رسمی ۳۲ ارز کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۰۰۴۲

نرخ رسمی ۳۲ ارز کاهش یافت

گزارش ایرنا از بانک مرکزی، امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۷ هزار و ۷۸۰ ریال  و یورو ۴۹ هزار و ۸۶۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

برپایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۱۹۶ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۸۷۰ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۹۵۸ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۷۰۴ریال، روپیه هند ۵۶۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۱۱۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۴۶۶ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۲۷۱ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج هزار و ۳۹۶ ریال و هر ریال عمان ۱۰۹ هزار ۲۳۲ ریال قیمت‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در تابلوی بانک مرکزی، هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۳۰۵ ریال، دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۴۷۶ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۸۵ ریال، لیر ترکیه پنج هزار و ۱۴۴ ریال، روبل روسیه ۵۴۶ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۸ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا۳۲ هزار و ۷ ریال، ریال عربستان سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۳۲۹ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۷۴ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۹۳ ریال، کیات میانمار (برمه) ۳۰ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار ۱۲۹ ریال، یکصد درام ارمنستان هفت هزار و ۸۵۹ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۲۶۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

همچنین هر یوان چین ۶ هزار و ۴۱۵ ریال یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار و ۵۱۹ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۴۸ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۷ هزار و ۶۰۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۷۱۷ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۲۹۲ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۸۴ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۵ هزار و ۷۳۵ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۴۲۸ ریال، سامانی تاجیکستان سه هزار و ۶۹۱ ریال  و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۸۸ ریال قیمت خورد.

برچسب‌ها افغانستان آذربایجان ژاپن آفریقای جنوبی ایالات متحده آمریکا بانک مرکزی نرخ ارز عربستان سعودی سوئیس امارات‌ متحده ‌عربی اندونزی بلاروس دانمارک ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان آذربایجان ژاپن افغانستان آذربایجان ژاپن آفریقای جنوبی ایالات متحده آمریکا بانک مرکزی نرخ ارز عربستان سعودی سوئیس امارات متحده عربی اندونزی بلاروس دانمارک ترکیه اخبار کنکور ۱۱ هزار ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایوان چگونه کمک آمریکا را علیه چین به کار می‌گیرد؟

به گزارش خبرآنلاین خبرگزاری رویترز، بسته کمک نظامی آمریکا به ارزش ۹۵ میلیارد دلار که روز گذشته در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید، شامل ۶۰.۸۴ میلیارد دلار برای اوکراین، ۲۶.۳۸ میلیارد دلار برای اسرائیل و کمتر از ۸ میلیارد دلار برای تایوان می‌شود.

تایوان از سال ۲۰۲۲ نسبت به تاخیر در تحویل تسلیحات آمریکایی مانند موشک‌های ضدهوایی استینگر ابراز نارضایتی کرده چرا که تولیدکنندگان ایالات متحده بر تامین تجهیزات اوکراین برای کمک به این کشور برای مقابله با روسیه تمرکز داشته‌اند.

در صورتی که روابط دیپلماتیک رسمی بین واشنگتن و تایپه وجود ندارد، آمریکا مهمترین حامی بین‌المللی و تامین کننده تسلیحات تایوان است.

به نقل از ایرنا وزارت دفاع تایوان از مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب این بسته در روز شنبه تشکر کرد و گفت که این بسته حمایت "سر سخت" ایالات متحده از تایوان را نشان می‌دهد.

این وزارتخانه امروز یکشنبه همچنین عنوان کرد: با ایالات متحده درباره نحوه استفاده از بودجه گفتگو خواهیم کرد. استفاده از بودجه مربوطه را از طریق ساز و کارهای مبادله‌ای موجود با آمریکا هماهنگ خواهیم کرد و برای تقویت توانایی‌های آمادگی رزمی برای تضمین امنیت ملی و صلح و ثبات در تنگه تایوان سخت کار خواهیم کرد.

تایوان به دنبال یک استراتژی دفاعی نامتقارن است که می‌تواند بسیاری از موشک‌های ضد کشتی زمین پایه را به کار گیرد. در هوا، تایپه به دنبال ایجاد شبکه متراکمی از موشک‌های زمین به هوا است و به جای استفاده از هواپیماهای جنگنده سرنشین دار، می‌خواهد از پهپاد برای به دست گرفتن کنترل آسمان استفاده نماید.

وزارت دفاع تایوان با ادعای اینکه با فشارهایی از سوی چین مواجه است، افزود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ هواپیمای نظامی چینی از خط میانی تنگه تایوان عبور کرده‌اند.

خط میانه زمانی به عنوان یک مرز غیررسمی بین دو طرف عمل می‌کرد که ارتش هیچ‌یک از طرفین از آن عبور نمی‌کردند. اما نیروی هوایی چین اکنون به طور مرتب هواپیماهای خود را بر فراز آن به پرواز در می‌آورد.

روز شنبه، وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که چین دوباره "گشت زنی های آمادگی رزمی مشترک" را با کشتی‌های جنگی و هواپیماهای جنگی چین در اطراف تایوان انجام داده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897833

دیگر خبرها

  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • نرخ ارز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • افول تسلا؛ قیمت سه مدل از خودروهای برقی تسلا در آمریکا کاهش می‌یابد
  • قیمت دینار عراق امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تایوان چگونه کمک آمریکا را علیه چین به کار می‌گیرد؟
  • نرخ ارز امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات