Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت:از دیروز تا امروز ۱۹ فروردین ماه ۱۳۲ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دکتر محمد فتحی اظهار کرد: مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) ، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز  ۳۴ هزار و ۹۶۳ نفر  می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۷۴۹ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک )، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ، ابتلای  ۳۷۵  نفر به بیماری  کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

این مسئول افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۲۹۶۵ نفر رسیده است.

دکتر فتحی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۳۱ هزار و ۲۴۳ از مراکزدرمانی ترخیص شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علوم پزشکی البرز کرونا کووید 19 آمار ابتلا به کرونا آمار فوتی های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال

رئیس سازمان اورژانس کشور از افزایش ۲۲ درصدی حوادث ناشی از غرق شدگی در فروردین ماه امسال خبر داد و از مردم خواست که با رعایت نکات ایمنی از افزایش این آمار در ادامه سال‌جاری جلوگیری کنند.

به گزارش ایسنا، جعفر میعادفر در تشریح آمار مربوط به حوادث غرق شدگی در کشور گفت: در فروردین ماه سال جاری در مجموع ۱۱۸ نفر در حوادث مرتبط با غرق شدگی دچار حادثه شدند که این آمار در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته از افزایش ۲۲ درصدی حکایت دارد.

وی با بیان اینکه ۶۴ نفر از این ۱۱۸ نفر به دلیل غرق شدگی جان خود را از دست داده‌اند، گفت: آمار فوتی‌ها نیز حاکی از افزایشی دو درصدی در مقایسه با سال قبل است.

رئیس سازمان اورژانس کشور تعداد مصدومان را نیز ۵۴ نفر اعلام کرد و افزود: شمار مصدومان ناشی از حوادث غرق‌شدگی نیز رشد ۵۹ درصدی در مقایسه با فروردین ماه سال ۱۴۰۲ را نشان می‌دهد.

میعادفر درباره استان‌های دارای بیشترین موارد فوتی نیز گفت:‌استان فارس با ۱۱ و استان اصفهان با هفت مورد دارای بیشترین موارد فوت به دلیل غرق‌شدگی در فروردین ماه امسال بودند. این موضوع نشان می‌دهد که آمار غرق‌شدگی ارتباطی با مجاورت با دریا و ... ندارد و لازم است که مردم اصول ایمنی را در این مورد رعایت کنند.

به گفته وی بیشترین موارد مصدومیت ناشی از غرق‌شدگی نیز در استان‌های بوشهر با ۱۵ مورد مصدوم و هرمزگان با هشت مورد مصدوم است.

رئیس سازمان اورژانس کشور به مردم هشدار داد که با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از شنا کردن در استخرها و کانال‌های کشاورزی و ... از جان خود و اطرافیانشان مراقبت کنند.

دیگر خبرها

  • صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان