Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: براساس تصمیم‌گیری‌ها به دلیل وضعیت قرمز کرونا و عمل به مصوبه‌ ستاد مقابله با کرونا، آیین سیاسی و عبادی نماز جمعه در هیچ‌یک از شهرهای استان سمنان در وضعیت زرد، نارنجی و قرمز کرونایی برگزار نمی‌شود.
وی ادامه داد: تمام شهرستان‌های استان سمنان به جز آرادان از لحاظ شیوع کرونا در رنگ‌بندی قرمز و نارنجی قرار دارند، و به منظور مقابله با شیوع کرونا و بر اساس تصمیم‌ها نماز جمعه در شهرستان آرادان با وضعیت زرد نیز برگزار نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان، ضمن قدردانی از همراهی و صبوری مردم و زحمات حافظان سلامت و امنیت و تاکید بر اولویت سلامت مردم ابراز داشت: با فروکش کردن شیوع کرونا و تصمیم بر برگزاری اجتماعات، در آینده نماز جمعه نیز باشکوه‌تر برپا خواهد شد.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ، شهرستانهای سمنان ، شاهرود ، دامغان و گرمسار در وضعیت رنگ بندی قرمز و شهرستانهای سرخه ، مهدیشهر و میامی در وضعیت نارنجی و شهرستان آرادان در وضعیت زرد قرار دارند و محدودیت های کرونایی نیز بر اساس رنگ بندی جدید اعمال خواهد شد.

۲۴۴ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و  از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۲۰ هزار و ۹۴۶ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه چهارشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۳۴۱ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۲۸ هزار و ۵۶۲ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا سمنان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سمنان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ویروس کرونا سمنان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا اخبار کنکور استان سمنان نماز جمعه رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان : عکس های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی ، مربوط به ساعاتی قبل از نماز است!

روزنامه کیهان نوشت:   برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای همنوا با رسانه‌های ضد نظام و صهیونیستی تصاویری مربوط به ساعات قبل از شروع مراسم نماز جمعه را انعکاس دادند تا به خورد عده‌ای بی‌اطلاع از واقعیت بباورانند که نماز جمعه این هفته تهران خلوت بود. باید با این پایگاه‌های منافقین و استکبار برخورد شود تا ترویج دروغ نکنند.   به گزارش خبرآنلاین، ادعای کیهان در حالی است که تصاویر مربوط به جمعیت کم، مربوط به زمان خطبه خواندن صدیقی است و عکس او روی مانیتور نصب شده در مصلا کاملا مشهود است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • کیهان : عکس های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی ، مربوط به ساعاتی قبل از نماز است!
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید