Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بیان جزئیات کشف و انهدام باند تهیه و توزیع سلاح در استان‌های مرکزی کشور بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی در تحقیقاتی فنی و اطلاعاتی، از برنامه‌ریزی قاچاق مقادیر قابل توجهی سلاح جنگی توسط دو قاچاقچی از استانی مرزی به مرکز کشور مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شد و در فرایند تحقیقات پلیس، خودروی کامیون این افراد در یکی از محورهای مواصلاتی استان خوزستان شناسایی و با همکاری پلیس خوزستان مورد رصد نامحسوس پلیس قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: در تمهیدات عملیاتی پلیس، دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و راننده خودروها نیز دستگیر شدند.

مفخمی شهرستانی اضافه کرد: در بازرسی مأموران انتظامی از خودروهای توقیفی، تعداد ۱۱ قبضه سلاح جنگی و ۲۲ عدد خشاب قاچاق کشف شد.

وی در پایان با تأکید بر مبارزه قاطع پلیس با ورود کالاهای قاچاق و سلاح‌های جنگی قاچاق به داخل کشور افزود: نیروی انتظامی همواره با قدرت و قاطعیت تمام، در مقابل متجاوزان به حریم جامعه اسلامی ایستاده و هرگز اجازه ناامنی و جولان به دشمنان ایران را نداده و با خدمت شبانه‌روزی، تلاش کرده است که فضای کشور را برای عموم مردم امن و برای مخلان نظم و امنیت، ناامن کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف انهدام باند سلاح خوزستان مفخمی شهرستانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت منزل در شهرستان زنجان و استان‌های همجوار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و فنی مشخص شد که یک باند سارقان منزل که اهل یکی از استان‌های همجوار هستند، برای شناسایی و سرقت از منازل شهروندان زنجانی با شگرد سکونت موقت در محله‌های این شهرستان اقدام به سرقت می‌کنند که با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی پلیس، متهمان و سارقان شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی زنجان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان ابهر، ۶ متهم و سه مالخر را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی و تحقیقات اولیه منکر جرم ارتکابی شدند که پس از مواجهه با ادله و مدارک کافی و مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان لب به اعتراف گشوده و به ۳۵ فقره انواع سرقت از زنجان و استان‌های همجوار اعتراف کردند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • مجازات قاچاق سلاح گرم و سرد جنگی تعیین شد
  • مجازات قاچاق سلاح گرم یا سرد جنگی تعیین شد