Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب کاربری توئیتر خود از صدور کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت یا یارانه بدون نیاز به مراجعه به بانک خبر داد.

«محمد شریعتمداری» شامگاه دیشب در حساب کاربری توئیتر خود متنی را منتشر کرد.

در این متن آمده است: «به ابتکار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برای نخستین بار تامین مالی خرد مبتنی بر زنجیره تولید از طریق صدور کارت اعتباری خرید با هدف افزایش قدرت خرید مردم و با توثیق سهام عدالت یا یارانه، بدون نیاز به مراجعه به بانک آغاز شد»

این توییت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هشتگ یک گام جلوتر منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به پشتوانه سهام عدالت کارت اعتباری در اختیار مردم قرار می‌گیرد که تمام مراحل آن بدون نیاز به مراجعه به بانک به صورت الکترونیکی انجام می شود.

دریافت کارت اعتباری با وثیقه عدالت یا یارانه آغاز شد

این کارت برای سهام عدالت یک میلیونی اعتبار ۱۴ میلیون تومانی دارد و سهامداران ۵۰۰ هزار تومانی می توانند از اعتبار هفت میلیون تومانی بهره مند شوند.

روز گذشته حسن روحانی رییس دولت دوازدهم در این خصوص گفت: این یک اقدام رفاهی برای مردم و کمک به تولید است. ما هزینه‌های تولید را هم با این اقدام کم می‌کنیم بنابراین این اقدام برای مردم توضیح داده شود.

وی با بیان اینکه پشتوانه این کارت، اعتباری خواهد بود، گفت: البته مورادی مثل یارانه و اوراق دیگر هم می‌تواند پشتوانه باشد اما یکی از پشتوانه‌ها که بیش از ۴۰ میلیون نفر به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند، سهام عدالت است.

 

 

 خبرآنلاین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: عدالت یا یارانه کارت اعتباری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند

بر اساس اعلام سفارت ایران در روسیه تا ۲ ماه دیگر امکان استفاده از کارت‌های بانکی اعتباری روسی در ایران فراهم می‌شود. به این ترتیب گام نخست استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی در روسیه هم برداشته شد.

محسن رحیمی، سفیر کشورمان در روسیه، اعلام کرده که ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از کارت‌های بانکی روسیه در ایران در حال انجام است و البته بارگزاری سامانه‌های آن کمی زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد این اقدام در راستای ادامه تلاش‌های روسیه و ایران برای تقویت مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند