Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@22:59:46 GMT

راه اندازی پورتال خبری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۰۲۰۶

راه اندازی پورتال خبری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در لرستان ، علی رشنو دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان در نشست خبری با خبرگزاریهای استان اظهار کرد: کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان در سال ۱۴۰۱ در استان لرستان برگزار میشود که استاندار لرستان رییس کنگره، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) دبیر کنگره و ولی فقیه در استان لرستان رییس شورای سیاست گذاری این کنگره را بعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان عنوان کرد.
 یکی از اهداف برگزاری کنگره ملی شهدای استان را زنده شدن یاد و خاطره شهدا و همچنین انتقال سیره زندگی شهدا به نسل جدید دانست و افزود: برنامه‌ها در سه بخش زیرساختی، تولید محتوا و انتشار تهیه و تدوین گردیده است؛ از اصحاب رسانه استان دعوت به همکاری می‌شود تا با تولیدات فاخر و در شان شهدای استان گامی مؤثر برای برگزاری این رویداد ملی برداشته شود.
رشنو با اشاره به اجرای ۲۶ برنامه توسط کمیته فضای مجازی ۶۳۰۰ شهید استان، عنوان کرد: تولید محتوا شامل تهیه عکس نوشت و پوستر، اینفوگرافیک، پویانمایی، کلیپ و مستند، اپلیکیشن و بازی اندرویدی است و همچنین جشنواره، مسابقه و نمایشگاه‌های مجازی ذیل این کنگره برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: پرتال خبری ۶۳۰۰ شهید استان لرستان راه‌اندازی شده و از امروز اخبار و اقدامات کمیته‌های ۲۲ گانه کنگره در این پرتال خبری به آدرس ۶۳۰۰shahid-lr.ir درج خواهد شد.

46

کد خبر 1502705

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان ۶۳۰۰ شهید لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به تشریح برخی فعالیت‌های واحد شیراز همچون کسب مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» از سازمان مرکزی که همزمان با برگزاری کنگره برگزار خواهد شد، پرداخت.

محمدامین شایگان از ارائه دستورالعمل نشر و تهیه کتاب‌هایی با محتوا و عنوان بزرگداشت شهدای استان فارس و دانشگاه آزاد اسلامی در کمیته انتشارات استان و همچنین ارسال دستورالعمل ابلاغی به تمام گروه‌های علمی برای همکاری پژوهشی با دبیرخانه کنگره بزرگداشت شهدا در چارچوب انجام پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی مرتبط خبر داد.

حسن سلطانی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس هم با بیان اینکه در حق شهدا هرچقدر تلاش و جهاد علمی صورت گیرد، کم است، ادامه داد: در ۳۶ واحد و مرکز دانشگا‌ه آزاد اسلامی استان فارس دبیرخانه کمیته‌های علمی واحد‌ها به ریاست رئیس هر واحد دانشگاهی و هماهنگی با دبیرخانه مرکزی شکل گرفته و همسو با مصوبات استانی این دبیرخانه‌ها فعال و در چارچوب همکاری با ناحیه مقاومت بسیج هر شهرستان و فرمانداری آن شهرستان فعالیت‌های مجزا و هماهنگ با دبیرخانه کنگره را انجام و در دست اقدام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس