Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@04:52:24 GMT

نعمتی جایگزین بازیکن جنجالی سرخ‌ها می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۰۳۶۸

نعمتی جایگزین بازیکن جنجالی سرخ‌ها می‌شود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس امروز به مصاف نساجی می‌رود که به احتمال زیاد سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی این تیم حضور خواهد داشت.

این آخرین بازی لیگ برتری پرسپولیس پیش از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و به همین خاطر شاید یحیی گل‌محمدی  ترکیب مدنظر خود را برای بازی‌های آسیایی در این بازی امتحان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمرینات اخیر سرخپوشان، سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی حضور داشت و همین موضوع احتمال حضور  این بازیکن را در دیدار با نساجی به عنوان مدافع راست را بالا برده است.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس- نساجی مازندران/ تدارک سرخ‌ها برای حضور در سرزمین ۷۲ ملت!

نعمتی که از دوره برانکو بازی در پست دفاع راست را تجربه کرده، در این سال‌ها همیشه بازیکن خوبی بوده و مورد اطمینان سرمربی بوده است.

پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید در هند به مصاف حریفان خود برود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سیامک نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در حال حاضر خود را در موقعیتی نامناسب می‌بیند زیرا دو ستاره‌اش یعنی لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام هر دو می‌خواهند در بازی‌های المپیک تابستانی شرکت کنند و مدیران باشگاه ایتالیایی نگرانی‌هایی در مورد آمادگی جسمانی آنها دارند.

بازی‌های المپیک در ژوئیه سال جاری در پاریس آغاز می‌شود و حدود سه هفته تا اواسط آگوست ادامه خواهد داشت. فوتبال نقش کوچکی در بازی‌ها دارد و کشورها فقط به سه بازیکن بالای ۲۳ سال اجازه حضور در ترکیب تیم‌ها را می‌دهند.

در حال حاضر موضوع شرکت بازیکنان بزرگسال در المپیک یک موضوع جدی در فوتبال اروپاست. گزارش‌های متعددی از علاقه بسیاری از بازیکنان به حضور در المپیک منتشر شده اما در سمت دیگر باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید اعلام کرده‌اند که به بازیکنان‌شان اجازه شرکت در المپیک را نمی‌دهند.

گاتزتا دلو اسپورت هم امروز خبر داده که اینتر نگران حضور دو تن از مهاجمانش در المپیک است. مارتینز و تورام هر دو می‌خواهند به المپیک بروند و در یک سو اینتر از این موضوع به‌شدت ناراضی است زیرا مدیران باشگاه معتقدند حضور آنها در المپیک به آمادگی جسمانی‌شان ضربه بزرگی وارد خواهد کرد.

آنها قصد دارند در هفته‌های آینده با این دو بازیکن صحبت و آنها را از رفتن به المپیک منصرف کنند.

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!