Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، دکتر مریم کوشکی  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۸۲ هزار و ۷۹۹ نفر در استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کوشکی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده است و سه نفر به دلیل کرونا در استان فوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: در مجموع تاکنون یک هزار و ۴۲۴ شهروند لرستانی به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: تاکنون ۲۷۶ هزار و ۲۴۶ نمونه تشخیص کرونا به آزمایشگاه ارسال شده که از این مجموع ۲۷۱ هزار و ۲۹۰ مورد پاسخ داده شده و ۱۸۸ هزار و ۴۸۴ نمونه آن منفی بوده است.

کوشکی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۹۰ بیمار و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی در استان، مراقبت جدی و رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی ضروری است.

در حال حاضر تمامی شهر‌های لرستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند.

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تلفات سیل و باران‌های شدید در افغانستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت مبارزه با حوادث افغانستان شمار تلفات باران‌های شدید و سیل در سه روز اخیر را بیست ونه نفر اعلام کرد.
وزارت مبارزه با حوادث افغانستان امروز اعلام کرد: بیست و نه نفر براثر بارندگی و سیلاب در سه روز اخیر در ده استان افغانستان جان باختند و هفت نفر دیگر زخمی شده‌اند.
جانان سایق سخنگوی وزارت مبارزه با حوادث افغانستان در پیامی افزود: این افراد در استان‌های غزنی، پکتیا، جوزجان، غور، فراه، نیمروز، سمنگان، پروان، هلمند و ننگرهار جان باختند.
وی افزود: در این مدت هفتاد و دو خانه مسکونی و صد‌ها هکتار اراضی کشاورزی نیز تخریب شد.
وزارت مبارزه با حوادث افغانستان هفته قبل شمار تلفات سیلاب و بارندگی را هفتاد نفر اعلام کرده بود که با این آمار، تلفات سیلاب و بارندگی‌های ده روز گذشته در این کشور به صد نفر رسیده است.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • افزایش تلفات سیل و باران‌های شدید در افغانستان