Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نخستین نشست شورای راهبردی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان به ریاست شکرالله سلمان زاده  رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در محل ستاد اورژانس پیش بیمارستانی این دانشکده تشکیل شد.

موضوعات مربوط به جذب نیروهای فوریت ها، اجرای طرح بهره وری، توسعه خدمات فوریت های پزشکی در قالب راه اندازی پایگاه های جدید و دیگر موضوعات مرتبط در حوزه فوریت های پزشکی و مدیریت بحران مطرح  شد و راهکارهای قابل اجرا برای آنها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه با تاکید بر لزوم ارتقای سطح خدمات و حفظ آمادگی برای فوریت های پزشکی در حوادث و بلایای پیش بینی نشده  گفت: راه اندازی هرچه سریعتر  خدمات پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی در حوزه دریایی و هوایی در منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان ضرورت دارد.

او از کارکنان پر تلاش فوریت های پزشکی برای انجام خدمات فوق العاده و از خود گذشتگی در طول درگیری با بحران کرونا قدردانی کرد.

در این نشست بهشتی؛ معاون توسعه مدیریت ،منابع و برنامه ریزی، مهندس جلالی؛ مشاور اجرایی، سعیدی؛ رئیس اداره بازرسی، رامی؛ مدیر مالی، خزائل مدیر بودجه، ثوامریان؛ مدیر منابع انسانی، درستیان؛ مدیر پشتیبانی و دکتر نقیبی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آبادان بعنوان میزبان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوریت پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی فوریت های پزشکی پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حیدری در نشست شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان افزود: در این نشست در خصوص همراهی، همدلی و همکاری همه شرکت‌های بیمه در استان برای ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه‌ای بحث و تبادل نظر که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ خدمات شایسته تری را برای مردم انجام دهیم.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان ادامه داد: متأسفانه یکی از معضلاتی که در بین برخی خانواده‌ها پیش می‌آید، بیمه نبودن منازل مسکونی و یا امکان تجاری است که دردسر‌های زیادی را برای مردم بوجود می‌آورد.

وی خاطرنشان ساخت: در تلاشیم با اطلاع رسانی‌های بیشتر و همراهی مدیران استان بتوانیم پوشش گسترده بیمه را در استان انجام داده تا در زمان حوادث، خسارت کمتری به آن‌ها وارد شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت