Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: داروهای آنتی ویرال یا ضد ویروس کرونا مانند فاویپیراویر در دسترس بیماران سرپایی قرار می‌گیرد تا مبتلایان راحت تر روند درمان را طی کنند.

دکتر نادر توکلی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در صورتی که این داروها توسط پزشکان متخصص کلینیک ها تجویز شود، بیماران سرپایی کرونا می توانند آنها را از داروخانه های سراسر کشور تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این اقدام با هدف دسترسی سریع تر بیماران سرپایی به داروهای ضد ویروس و تسریع در روند درمان انجام می شود.

انجام آزمایش تشخیصی کرونا از مسافران نوروزی

معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران یکی از موضوعاتی که به طرح شهید سلیمانی اضافه شده را گرفتن آزمایش تشخیصی کرونا از افرادی بیان کرد که به سفرهای اخیر رفتند و به محل زندگی خود برگشتند.
توکلی اظهار داشت: این موضوع به عنوان معیاری جدید به طرح شهید سلیمانی افزوده شده و افرادی که سابقه سفر در ۲۰ روز اخیر دارند، حتما باید آزمایش کرونا بدهند.
وی شناسایی به موقع بیماران یا به عبارتی بیماریابی سریع را از مهم ترین اهداف این اقدام اعلام کرد و گفت: این افراد اگر هم هیچ علامتی نداشته باشند، می تواند به خدمات سرپایی ۱۶ و ۲۴ ساعته در تهران مراجعه و آزمایش کرونا بدهند.

درصد مبتلایان بسیار بالاست
معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، دورهمی ها و دید و بازدید ایام نوروز را مهم ترین عامل افزایش بیماری در روزهای اخیر اعلام کرد و یادآور شد: تجمعات خانوادگی سبب بروز این شیوع شده به عبارتی این موضوع عامل مهمی برای افزایش بستری ها شده است.
توکلی به همشهریان توصیه کرد که به هیچ وجه در تجمعات حضور پیدا نکنند و استفاده از ماسک، شستن مرتب دست ها و فاصله گذاری اجتماعی را به شدت رعایت کنند تا از آسیب این ویروس در امان باشند.

لینک کوتاه: asriran.com/003GUJ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بیماران سرپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج

هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزء پنج استان استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم!
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • درمان رایگان بیماران هپاتیت C؟
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • روزنه امید برای بیماران مبتلا به سرطان خون