Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:08:32 GMT

پای کرونای جهش یافته به اشتهارد باز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۰۶۵۹

پای کرونای جهش یافته به اشتهارد باز شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، کریمی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان اشتهارد گفت: با توجه به بازگشت مسافرین نوروزی به شهرستان و بی توجهی برخی از شهروندان گرامی نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی متاسفانه از آغاز سال جدید تا کنون ۲ مورد مبتلا به ویروس کرونای جهش یافته در شهرستان اشتهارد گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: علی رغم این که هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا،طی فصل زمستان ۹۹ در شهرستان مشاهده نشد، ولی متاسفانه باید تاکید کرد با گذشت ۱۸روز از آغاز سال جدید ۱۸۳ مورد مثبت و دو مورد مرگ ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در شهرستان رخ داده است.

کریمی گفت: با توجه به سرعت بالای انتشار ویروس جهش یافته از شهروندان عزیز درخواست دارم استفاده از ماسک، شست و شوی مرتب دست ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند و از حضور در تجمعات و دورهمی های دوستانه جدا پرهیز کنند.

او افزود: بازدید و نظارت از تمامی صنایع،صنوف، اتحادیه ها و ... به شدت توسط ناظرین مرکز بهداشت مورد توجه قرار خواهد گرفت و با نقض کنندگان دستورالعمل های بهداشتی برخورد جدی و قانونی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا شهاب زاده عصر سه شنبه در نشست با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی و لوندویل آستارا اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر ترفندی از جمله اختلاف انداختن بین اهل تسنن و شیعه و هزینه‌های کلان در این زمینه برای ضربه زدن به کشور عزیزمان ایران استفاده می‌کنند.

فرماندار آستارا بر اهتمام دهیاران و شوراها به مسائل روز تاکید کرد و گفت: باید هرگونه اختلاف سلیقه را کنار گذاشته و تنها به خدمت به مردم و رفع مشکلات روستا توجه داشت و مشکلات روستاییان را رصد و بر انعکاس مشکلات آنها اهتمام ورزند.

وی افزود: وظیفه دهیاران دفاع از دستاوردهای نظام و دولت است و در راستای تحقق این مهم باید در جهت اطلاع رسانی خدمات ارائه شده توجه ویژه داشته باشند.

شهاب زاده بابیان اینکه بخشداران باید به عملکرد دهیاران نظارت لازم را داشته باشند افزود: دهیاران باید با تهیه گزارش از پیگیری‌ها و اقدامات خود در روستا و انعکاس مشکلات و موانع موجود به بخشداری، زمینه حل و فصل و ارائه راهکارهای لازم را فراهم سازند.

در این جلسه بخشداران بخش مرکزی و لوندویل و همچنین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان به بیان گزارش اقدامات کاری انجام شده پرداختند.

کد خبر 6087078

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • گلدهی بیش از ۸۵ هکتار از مزارع کلزا در جلفا
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز