Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی دوره توجیهی فنی زورخانه‌ای برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، برابر تقویم ورزشی سال 1400 دوره توجیهی فنی ورزشهای زورخانه ای برگزار شد.

این دوره آموزشی و رویداد ملی از ورزش زورخانه ای روز چهارشنبه 18 فروردین ماه آغاز و تا امروز پنجشنبه 19 فروردین ماه سالجاری در آکادمی زورخانه ای شهید عراقی استان تهران ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس حسین نجار (البرز)، اصغر کمالی (ایلام)، سیدمحسن عطایی (اصفهان)، حبیب ارباب پور (اصفهان)، عباس قنبری (تهران)، حسین سبکی (تهران)، محمد سرابی (تهران)، حشمت اله باقری (تهران)، محمدرضا شاهمرادی (فارس)، مجید حسین نژاد (کرمان)، حبیب اله سفالیان زاده (کرمانشاه)، صفر روشن (مرکزی)، بهروز روشن (مرکزی) مجید کاظمی (همدان) در این نشست فنی گردهم آمدند.

آیین نامه مسابقات زورخانه ای، مهارت های فردی و میانداری انفرادی از اصلی ترین مباحثی بود که در این نشست توسط سیدحسن سبزواری مدرس دوره برای اعضای شرکت کننده در این دوره آموزشی جزییات آن مرور گردید.

مهرعلی باران چشمه سرپرست فدرایسون، مسعود ملکی سرپرست دبیری فدراسیون و نورالله هدایتی مشاور عالی فدراسیون از این رویداد ملی آموزشی دیدار و و ضمن تبریک ایام شعبانیه و سال نو به شرکت کنندگان در این دوره از نزدیک با ایشان گفتگو و نکات مهم و پیشنهادات اعضای فنی زورخانه ای در رابطه با پیشبرد اهداف فدراسیون را صمیمانه دریافت کردند.

مسابقات مهارت های فردی زورخانه‌ای جوانان برگزار می شود

مسعود ملکی سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اظهار داشت: این فدراسیون در نظر دارد، برابر دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان مسابقات مهارت فردی رده سنی جوانان با ضوابط فنی و مقررات عمومی برگزار شود.  

ملکی در این باره اظهار داشت: هر استان می بایست، از مسابقات نفرات منتخب خود ویدئو ضبط کرده تا پس از ارسال آن به دبیرخانه مسابقات که در فدراسیون مستقر می باشد توسط داوران مورد قضاوت قرار گیرد و سرانجام نفرات اول تا ششم هر وزن  به مسابقات حضوری قهرمانی کشور دعوت گردند.

سرپرست دبیری فدراسیون پهلوانی در ادامه افزود: این مسابقات در رشته مهارت فردی (چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی) در 3 وزن  (65- کیلوگرم، 80- تا 65 کیلوگرم، 80+ کیلوگرم) برگزار می گردد و هر ورزشکار می تواند حداکثر در 2 رشته مهارت های فردی شرکت نماید.

ملکی بیان داشت: در رشته چرخ تیز برای  وزن اول تا سوم زمان 50 ثانیه و به ترتیب حدنصاب 25، 20 و 15 ثانیه، در رشته چرخ چمنی برای وزن اول تا سوم زمان 150 ثانیه و به ترتیب حدنصاب 60، 50 و 40 ثانیه، در رشته سنگ وزن سنگ برای وزن اول تا سوم به ترتیب اوزان 40، 50 و 60  کیلوگرم، در رشته کباده وزن کباده برای وزن اول تا سوم به ترتیب اوزان 14، 16 و 18 کیلوگرم و برای رشته 2، 3 و 4 میل بازی برای وزن اول تا سوم اوزان میل های مسابقات یک کیلوگرم در نظر گرفته شده است.
سرپرست دبیری فدراسیون زورخانه ای گفت: در این مسابقات ورزشکاران متولد یک فروردین ماه 1381 لغایت 29 اسفند ماه 1383 می توانند شرکت نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرپرست دبیری فدراسیون زورخانه ای مهارت های فردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود

غلامرضا محمد قاسمی رئیس دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان سیستان وبلوچستان گفت: زمان برگزاری کنفرانس مذکور ۳ و ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌باشد که حاوی برنامه‌های علمی متنوعی شامل برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، میزگرد‌های تخصصی و ارائه مقالات علمی و کارگاه‌های آموزشی است که پیرامون حوزه مهارت و از منظر حکمرانی آموزش عالی مهارتی به صورت علمی ـ تخصصی برنامه‌ریزی شده است. 

 در این کنفرانس پنج محور اصلی شامل حکمرانی آموزش عالی مهارتی، آینده مشاغل و مشاغل آینده، مهارت‌آموزی و برنامه هفتم توسعه، نقش بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود