Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:39:10 GMT

از حرکت ۳ و نیم تن مرغ در بم جلوگیری شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۰۸۷۳

از حرکت ۳ و نیم تن مرغ در بم جلوگیری شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ اکبر نجفی، فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان بم، هنگام پایش خودرو‌های عبوری محور بم ـ زاهدان یک دستگاه کامیونت یخچال دار را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بررسی این خودرو ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد که از کرمان بارگیری و فاقد مجوز بهداشتی و خارج از شبکه توزیع به مقصد شرق کشور در حال حمل بودند، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نجفی با بیان این که ارزش ریالی این محموله  از سوی کارشناسان مربوطه ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و به خصوص کسانی که کالا‌های اساسی و مایحتاج مردم را برای افزایش قیمت و سود بیشتر احتکار و یا خارج از شبکه توزیع می‌کنند با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توقیف کامیون مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگردید تا غرق نشوید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد اعلام کرد: 


 سیلاب می‌تواند خطر غرق شدن را برای همه ایجاد کند، هر چقدر هم شناگر ماهری باشید، آب‌های کم عمق که به سرعت حرکت می‌کنند می‌توانند کشنده باشند. پس برگردید تا غرق نشوید. 


در جریان آب راه نروید چرا که ۱۵ سانتی متر آب در حال حرکت ممکن است باعث برهم خوردن تعادل شود. ارتفاع آب در حد ۳۰ سانتی‌متر، بیشتر خودرو‌ها را شناور می‌کند و ۶۰ سانتی‌متر آب در حال حرکت، می‌تواند هر خودرویی را شناور سازد. همچنین در صورت بالا آمدن سطح آب، از توقف در منطقه آب گرفته به هر دلیل بپرهیزید. 


هیچ گاه به تنهایی در یک ناحیه سیل زده به این طرف و آن طرف نروید.


 اگر پیاده هستید و در محاصره آب گرفتگی‌ها قرارداریدو ناچار به حرکتید، تاجایی که ممکن است از مسیری بروید که آب حرکت نمی‌کند و برای اینکه از استحکام زمین جلوی پای خود مطمئن شوید از یک تکه چوب دستی استفاده کنید. 


خودرو و وسایل نقلیه محل امنی در مقابل سیل نیستند.


 اگر وسیله نقلیه شما (به علت فرورفتن در آب یا گل) از حرکت ایستاد، فورا آن را ترک کرده و به جای مرتفع بروید و اگر سیلاب حرکت و سرعت دارد وخروج از خودرو خطرآفرین است؛ در داخل خودرو بمانید و در نهایت در صورت بالا آمدن آب در داخل خودرو، روی سقف بروید.

دیگر خبرها

  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • کشف محموله دارو در زابل
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • برگردید تا غرق نشوید
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد