Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:16:44 GMT

تعطیلی کامل مدارس مازندران

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۱۲۲۳

تعطیلی کامل مدارس مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،قربانعلی سهرابی سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران با اشاره به خیز جدید کرونا و وضعیت اضطراری شهر‌های مازندران، گفت: در رنگ‌بندی جدید، فعالیت مدارس استان در شهر‌های نارنجی و قرمز حداقل تا پایان هفته آینده به طور کامل تعطیل و آموزش به صورت مجازی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به رنگ‌بندی جدید شهر‌های کشور از سوی ستاد ملی کرونا، افزود: فعالیت آموزشی مدارس به صورت غیر حضوری بوده و حضور کادر اداری در مدارس تا پایان هفته آینده ممنوع می‌باشد. 


سهرابی  با بیان اینکه  مدارس، آموزشگاه‌ها و فضا‌های آموزشی تحت نظر آموزش و پرورش کاملا تعطیل است و تا پایان هفته آینده تحت هیچ شرایطی اجازه بازگشایی این اماکن را نداریم،افزود: فعالیت کادر دفتری مدارس نیز باید به شکل دورکاری و غیرحضوری انجام شود. برای مدارس و مراکز آموزشی متخلف نیز جریمه‌هایی در نظر گرفته شده‌است.

او گفت: با توجه به زیرساخت‌هایی که در یکسال گذشته برای انجام امور و آموزش دانش‌آموزان به شکل مجازی فراهم شده، کارکنان دفتری و مدیران مدارس در شرایط دورکاری نیز باید به صورت آنلاین پاسخگوی اولیا و بخشنامه‌های اداری باشند.

سهرابی  با بیان اینکه تمام بخشنامه‌ها از طریق سیستمی به مدارس ارسال می‌شود و پاسخ به این نامه‌های اداری نیز به همین روش است،افزود: از این‌رو در وضعیت کنونی نیازی به حضور کادر دفتری مدارس در مدرسه نیست.

او  گفت: حضور کارکنان اداری ادارات در شهر‌های با وضعیت قرمز به میزان یک سوم حضور در محل کار و مابقی به صورت دورکاری ودر شهر‌های نارنجی نیز این میزان به صورت ۵۰ درصد حضوری و پنجاه درصد دورکاری می‌باشد.

سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران افزود: مأموریت‌های غیرضروری لغو وبرگزاری جلسات کاملا ضروری با رعایت الزامات بهداشتی حداکثر تا ۱۵ نفر مجاز می‌باشد چراکه اولویت ما حفظ سلامت همکاران است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مازندران تعطیلی مدارس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها

علی چاله‌چاله رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : در حال جمع‌بندی و ارائه خدماتی با هدف بهبود کمی و کیفی نان در سطح استان هستیم که در حوزه‌های مختلف باید کنترل می‌شد و ادارات مختلفی در این زمینه مرتبط بودند.

وی از تهیه سند نان در استان خبرداد و عنوان کرد: متناسب با نیاز استان نسبت به ذخیره‌سازی گندم مرغوب اقدام شده است.

چاله‌چاله گفت: کیفیت نان از نظر استاندار‌های اداره کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی مدنظر قرار گرفته و در حال بهبود است و با مجموعه اقدامات انجام شده نان با کیفیت نسبتاً خوبی در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این روند افزایش کیفیت نان استمرار خواهد داشت افزود: تأمین نان کامل و توزیع در استان با توجه به توصیه پزشکان و تأکید استاندار در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: مقرر شده در تعدادی از نانوایی‌ها به صورت نمونه نان کامل پخت و به مردم اطلاع‌رسانی شود و این می‌تواند گام مؤثری در تأمین نان مورد نیاز مردم استان باشد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه!
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • کاهش حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه تخلف است
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • خوفی که به جان کارگران افتاد | کاهش حقوق در صورت تعطیلی پنجشنبه ها
  • کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است
  • جدیدترین جزئیات درباره تعطیلی پنجشنبه ها | بانک ها مستثنی شدند | تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؟ + فیلم
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟