Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی وزارت کشور در واکنش به ادامه جوسازی های رسانه ای در مورد تردد مسافری ترکیه، تداوم فضاسازی و جوسازی رسانه ای و هجمه به دستگاه های مسئول به این بهانه را نمونه بارز بی اخلاقی رسانه ای بر شمرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اعلام این مطلب گفت: همچنان که پیش از این توضیح داده شده است،  با وصول رسمی و اداری نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص لغو تردد مسافری با ترکیه، موضوع به کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا ارجاع  شد و جمع بندی اعضای کمیته مبتنی بر نظریه تخصصی دستگاه های ذیربط از جمله وزارت امور خارجه، به رئیس محترم جمهور و رئیس ستاد ملی مدیریت کرونا گزارش گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی وزارت کشور افزود: بر اساس جمع بندی کمیته که از سوی فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا به رئیس ستاد ملی پیشنهاد شد، رئیس جمهوری محترم موافقت کردند؛ کلیه تورهای ترکیه فورا لغو شود.
معاون هماهنگی وزارت کشور خاطرنشان کرد:  رئیس ستاد ملی مدیریت کرونا همچنین مقرر کردند؛ جمعیت هلال احمر نسبت به تشدید مراقبت های بهداشتی در مرزهای زمینی و هوایی با ترکیه و کنترل دقیق مسافران ورودی از کشور ترکیه در مرزهای زمینی و هوایی اقدام عاجل نماید.

سامانی افزود: بر اساس تصمیم ابلاغ شده، مقرر گردیده است: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با همکاری وزارت امور خارجه و وزارت راه و شهرسازی نسبت به تعیین مراکز آزمایشگاهی مورد  تایید در خارج اقدام و اطلاع رسانی لازم در این ارتباط از طریق وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و امور خارجه به شهروندان و شرکتهای هواپیمایی انجام می شود تا پس از این، افراد، فقط در صورت ارایه  گواهی سلامت معتبر مورد تایید وارد کشور شوند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران و ترکیه جمهوری اسلامی ایران ایران ترکیه وزارت کشور رسانه ای ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود

معاون فعلی هماهنگی استان‌ها در وزارت کشور، به استانداری لرستان خواهد رفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، ابوطالب شفقت معاون هماهنگی استان‌های وزارت کشور، به‌زودی به‌عنوان استاندار لرستان انتخاب خواهد شد.

یوسف نوری استاندار مازندران می‌شودبه گزارش تسنیم، وی سابقه استانداری مازندران، بوشهر و خراسان شمالی در سال‌های گذشته را در کارنامه خود دارد.

هم‌چنین یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش نیز به‌زودی به استانداری مازندران خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • همواره از حضور هنرمندان ترکیه در کشورمان استقبال می‌کنیم
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • توسعه فناوری‌ها در کشور مصداق بارز کاشتن برای آینده است
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد