Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به تدام وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان ارومیه تمامی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه ارومیه در هفته آینده ۲۱ تا ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ همچنان تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به شرایط کرونایی قرمز شهرستان ارومیه وضعیت جدید دانشگاه ارومیه بر اساس تصمیمات ستاد کرونا اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به تدام وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان ارومیه به اطلاع دانشجویان عزیز می‌رساند تمامی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه ارومیه در هفته آینده ۲۱ تا ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ همچنان تعطیل خواهد بود.


براین سال تمامی فعالیت‌های حضوری اداری، آموزشی و پژوهشی مگر فعالیت‌های ضروری به تشخیص مسئول مربوطه تعطیل است.

به اطلاع دانشجویان و مراجعان دانشگاه ارومیه می‌رساند ارائه هرگونه خدمات از جمله تسویه حساب، صدور مدرک و تعطیل است.

آموزش مجازی همچنان مطابق با برنامه ترمی ادامه خواهد یافت. دانشجویان کلینیک دانشکده دامپزشکی بر اساس دستورالعمل معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی (بدون درخواست خوابگاه) فعالیت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صندوق رفاه دانشجویان خوابگاه دانشجویی وزارت علوم دانشگاه ارومیه دانشگاه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است

کارشناس مسائل اقتصادی با بیان این که افزایش تعطیلی ها مخالف تحقق شعار سال است در مورد تعطیلی پنج شنبه یا شنبه گفت: قطعاً تعطیلی شنبه برای کشور مفیدتر است و تعطیلی پنج‌شنبه به تولید و تجارت کشور آسیب می‌زند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یحیی آل اسحاق کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به شعار سال افزایش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: بعضی‌ها باتوجه‌به شعار سال در اصل افزایش تعطیلی‌ها تشکیک دارند و آن را مخالف تحقق شعار سال می‌دانند؛ اما ظاهراً عزم بر این است که یک روز را به روزهای تعطیل رسمی کشور اضافه کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که تعطیل‌کردن پنج‌شنبه برای کشور مفید است یا شنبه اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه روابط بین‌الملل کشورمان در حوزه‌های صادرات و واردات و همچنین خدمات اهمیت دارد، اگر پنج‌شنبه را تعطیل کنیم، عملاً چهار روز در هفته را از دست می‌دهیم و ارتباطی با کشورهای دیگر به‌ویژه کشورهای منطقه نداریم.

وی افزود: اگر این چهار روز را به سه روز تبدیل کنیم و شنبه را که در بقیه کشورهای جهان تعطیل است، تعطیل کنیم، یک روز بیشتر با کشورهای دیگر مراوده اقتصادی، بانکی و پولی داریم و به همین جهت اعتقاد دارم تعطیل‌کردن شنبه برای کشور مفیدتر است.

این کارشناس مسائل اقتصادی با تصریح بر این موضوع که بازتاب تعطیل‌کردن شنبه به‌جای پنج‌شنبه در اقتصاد، تولید و اشتغال بیشتر است بیان کرد: قطعاً تعطیلی شنبه برای کشور مفیدتر است؛ اما تعطیلی پنج‌شنبه به تولید و تجارت کشور آسیب می‌زند.

وی درباره این موضوع که برخی اعتقاد دارند واحدهای خصوصی پنج‌شنبه و واحدهای دولتی شنبه تعطیل شوند، اظهار کرد: این اقدام قطعاً یک آشفتگی ایجاد می‌کند و به اهدافی که برای تعطیلی دو روز در هفته در نظر دارند هم نمی‌رسند. همچنین بعضی‌ها می‌گویند تعطیلی‌ها فقط برای سازمان‌های دولتی باشد و بخش خصوصی تعطیل نشود که این موضوع هم باعث آشفتگی، تعارض، اختلاف و دعوا می‌شود و نتیجه آن برهم ریختگی مسائل اقتصادی و اجتماعی خواهد بود.

آل اسحاق تأکید کرد: حتماً باید تعطیلی‌ها یکسان باشد و سازمان‌های دولتی و خصوصی در یک روز و به‌اندازه تعطیل باشند و نباید تعطیلی‌ها را مختص سازمان‌های دولتی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟