Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@22:06:43 GMT

آغاز سوپرلیگ چین با حضور سه ایرانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۱۵۵۹

آغاز سوپرلیگ چین با حضور سه ایرانی (عکس)

مربی ایرانی تیم هنان جیانی، حاضر در سوپر لیگ چین در آستانه شروع فصل جدید مسابقات، توضیحاتی را در مورد این دوره داده است.

به گزارش "ورزش سه"، سوپر لیگ چین از حدود دو هفته آینده شروع خواهد شد. در این رقابت ها سه ایرانی هم حضور خواهند داشت. به همین بهانه خبرنگار ما با جهانیار محبی، یکی از این سه ایرانی که به عنوان مربی در تیم هنان جیانی حضور خواهد داشت گفت و گویی انجام داده است:

 

برگزاری افتتاحیه با حضور 15 هزار تماشاگر

سوپر لیگ چین در فصل جدید قرار است با حضور 16 تیم برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های گوانجو اف اسی و گوانجو سیتی بازی افتتاحیه مسابقات را روز 31 فروردین نجام خواهند داد. این دیدار قرار است در حضور 15 هزار نفر تماشاگر برگزار شود. هر تیم در این فصل 30 بازی انجام می دهد و مسابقات در 3 یا 4 دوره برگزار خواهد شد. دو دوره اول مسابقات در قرنطینه خواهد بود و بعد از دو قرنطینه اول احتمالا بازی ها به صورت نرمال برگزار می شود. قرنطینه اول با 5 بازی برای هر تیم از  31 فروردین شروع می شود. این دوره در دو مکان مختلف که یکی در شهر گوانجو و دیگری در شهر سوژو خواهد بود، برگزار می شود. 

 

 

 

 

حضور سه ایرانی در فصل جدید لیگ چین

اتفاق جالبی که در این دوره رخ می دهد این است که سه ایرانی در این فصل در لیگ چین فعالیت خواهند کرد. مجتبی پورعلی گنجی به عنوان بازیکن در تیم شنزن، افشین قطبی به عنوان سرمربی در تیم چانگژو لیونز و بنده هم به عنوان مربی در تیم هنان جیانی سه ایرانی حاضر در این دوره از رقابت ها خواهیم بود. هر سه تیم در یک گروه از قرنطینه یک حضور دارند. بازی اول بین تیم شنزن با حضور پورعلی گنجی و تیم ما برگزار می شود. بازی دوم هم بین تیم چانگژو با حضور قطبی و تیم ما است.

 

تعطیلی یک ماهه بعد از 5 بازی

تیم ها 5 بازی ابتدایی خود را در مدت 30 روز انجام می دهند و بازی ها به دلیل حضور تیم ملی چین در مقدماتی جام جهانی 2022 به مدت حدود یک ماه تعطیل خواهد شد. بعد از آن دور دوم قرنطینه با انجام 7 دیدار پیگیری خواهد شد.

 

 

 

 

کمک 400 میلیون یوریی به تیم قطبی

تیم افشین قطبی در این فصل جزو 5-6 تیم بالای جدول به حساب می آید. دولت ایالت هوبئی حدود 400 میلیون یورو به این تیم کمک کرده است. با توجه به این موضوع تیم چانگژو با 14 بازیکن جدید قرارداد امضا کرده است. این بازیکنان که در بین شان هم نفرات خارجی و هم نفرات داخلی دیده می شود، کیفیت خیلی بالایی دارند. انتظار مالک باشگاه هم در چنین شرایطی این است که چانگژو حتی بتواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کند. به این ترتیب انتظارات از قطبی و تیمش بسیار بالا خواهد بود.

شیجیاژوانگ مرتضی پورعلی گنجی چین افشین قطبی شنزن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شیجیاژوانگ مرتضی پورعلی گنجی چین افشین قطبی شنزن سه ایرانی خواهد شد لیگ چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رژه پیاده و موتوری یگان‌های نیروی‌های مسلح به مناسبت روز ارتش امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح در بلوار شهید احمد زاده رشت با حضور مسئولان لشکری و استانی آغاز شد. در آیین روز ارتش آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گیلان، فرماندهان ارشد ارتش و سپاه پاسداران و مسئولان استان حضور داشتند. سخنران مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی در رشت امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی است. برگزاری رژه روز ارتش نمادی از اقتدار و توانمندی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به جهانیان نشان داد. این خبر در حال تکمیل شدن است...  

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا
  • آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر