Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیران شرکت ملی پست خواست در هوشمندسازی و افزایش ظرفیت شبکه پستی کشور تسریع کنند و گفت: با اقدامات انجام‌شده کیفیت رساندن بسته‌های پستی به درب منازل نیز باید افزایش یابد.

 محمدجواد آذری جهرمی در دیدار ویدیو کنفرانسی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت ملی پست ایران با تقدیر از مجموعه این شرکت برای خدمات‌رسانی در ایام کرونایی سال ۱۳۹۹، گفت: ارائه خدمات بخش‌های دیگر نیز در ایام کرونایی مدیون ظرفیت‌های ایجادشده توسط شرکت پست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز هوشمندسازی و افزایش ظرفیت در شرکت پست، افزود: با اقدامات انجام‌شده کیفیت رساندن بسته‌های پستی به درب منازل نیز باید افزایش یابد و بسته‌ها سالم به مقصد برسد. همچنین بالا بردن ظرفیت شبکه پستی باید با هوشمندسازی انجام شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استفاده از ناوگان هوایی برای رساندن بسته‌های ۲۴ ساعته تاکید کرد و افزود: خط هوایی شاید در ابتدا سودآور نباشد اما باید به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای ارائه خدمات جدید دیده شود.

آذری جهرمی تحول دیجیتال و خدمات جدید پستی را یکی دیگر از اولویت‌های سال جاری این شرکت عنوان کرد و افزود: پست‌های جدید مانند پست سوغات در شرکت پست باید تعریف شود.  پاسخگویی به مردم از طریق ۱۹۳، فرهنگ‌سازی و نمادسازی و اثراث فرهنگی الصاق تمبر  نیز از برنامه‌های مناسبی است که باید در شرکت ملی پست ادامه داشته باشد.

سرعت ارسال بسته‌های پستی افزایش یافت

همچنین رمضانعلی سبحانی‌فر -مدیرعامل شرکت ملی پست- به ارائه گزارش از اقدامات صورت‌گرفته در شش ماهه پایانی سال ۱۳۹۹ و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سال جاری پرداخت. وی با اشاره به چالش‌ها و موانع سال گذشته به‌ویژه در بخش‌های زیرساختی و همچنین موضوع تغییر رویکرد شبکه از قبول پاکت و بسته‌های کوچک به امانات و مشکلات به‌وجود آمده در این زمینه افزود: با توسعه زیرساخت‌ها و تجهیز مراکز تجزیه مبادلات در تهران و استان‌ها، سرعت ارسال مرسولات افزایش یافت.

وی تجهیز و راه‌اندازی سالن جدید تجزیه مبادلات استان البرز به عنوان دومین استان با حجم مبادله بالا را از اقدامات دیگر زیرساختی در توسعه مراکز تجزیه و مبادلات برشمرد و افزود: توسعه مراکز مبادله استان‌های گیلان و خراسان رضوی در سال گذشته انجام شد و در سایر استان‌ها از جمله خوزستان و یزد نیز در برنامه امسال شرکت قرار دارد.  مناقصه مکانیزه کردن تجزیه و مبادلات کشور و مناقصه هوشمندسازی ۵ هاب منطقه‌ای دیگر نیز در حال انجام است.

معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر حفظ و صیانت بسته‌های مردم گفت: علاوه بر پرداخت غرامت مرسولات آسیب‌دیده، نسبت به خرید ۴۰۰۰ ترولی برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی احتمالی مرسولات اقدام شده است. تهیه ۴۰۰ دستگاه وانت برای ارتقای سرعت در جابجایی و رفع مشکلات حمل و نقل مرسولات پستی و خریداری تعدادی کامیون در دستور کار است که  ۲۷ اردیبهشت ماه وارد چرخه حمل و نقل پستی می‌شوند.

سبحانی‌فر با تاکید بر ضرورت ارتقای معیشت بازنشستگان عنوان کرد: با تصمیم جدید هیئت مدیره مقرر شد پرداخت حق بیمه همکاران در شرف بازنشستگی به منظور ترمیم حقوق آنان پس از دوره خدمت افزایش یابد. در حوزه پرسنلی پکیج کامل نامه‌رسانی شامل لباس، کلاه، کیف نامه‌رسانی تهیه شد و در پایان سال ۱۳۹۹ در اختیار نامه‌رسانان قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به تصویب ساختار سازمانی شرکت ملی پست پس از ۲۰ سال در اواخر سال گذشته اضافه کرد: تبدیل وضعیت ۲۰۰۰ نفر از پرسنل در دست اجراست و در این طرح تبدیل وضعیت  نیروهای پیمانی به رسمی، رسمی آزمایشی به رسمی قطعی و اخذ کدشناسه برای آن دسته از کارکنان فاقد کد انجام خواهد گرفت. همچنین رفاهیات تمامی پرسنل از شهریور ماه  ۱۳۹۹ پرداخت شده و پرداخت رفاهیات بازنشستگان از ۶۵ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بسته های پستی شرکت ملی پست بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ظهر دیروز یک محموله ۲۸ تُنی مواد غذایی و معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل اواخر سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان، بارگیری و به این استان ارسال شد.

سلیمی اظهار کرد: این بسته‌ها با مشارکت عمده خیرین خارج از کشور و مؤسسه خیریه‌ای در تهران تهیه و با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ظهر دیروز از تهران بارگیری و با دو دستگاه تریلی به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی محتویات هر بسته غذایی و معیشتی را شامل ۴ بسته ماکارونی، ۲۰ کیلوگرم برنج، ۶ قوطی تن ماهی، ۸۰۰ گرم سویا، ۲ کیلوگرم عدس، ۲ قوطی رب گوجه، ۴ بطری روغن مایع، ۲ بسته چای ،۲ کیلوگرم قند ،۲ بسته بیسکویت و ۲ قالب صابون به همراه پتو برشمرد و قیمت تقریبی مجموع اقلام اهدایی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش مؤثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

کد خبر 6081280

دیگر خبرها

  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟