Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@10:13:47 GMT

استقبال علیرضابیگی از شکایت وزارت کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۱۷۵۴

استقبال علیرضابیگی از شکایت وزارت کشور

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با استقبال از شکایت وزارت کشور علیه اظهارات وی تاکید کرد: امید است به بهانه محاکمه بیگی این امکان فراهم شود تا مردم در جریان واقعیت های تلخ حوادث آبان ۹۸ قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، احمد علیرضابیگی در صفحه شخصی خود در توییتر، با استقبال از شکایت وزارت کشور گفت که سابق بر این زنگنه، نوبخت، آخوندی و پوری‌حسینی نیز از وی شکایت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ابراز امیدواری کرد که با این شکایت و به بهانه محاکمه وی این امکان فراهم شود تا مردم در جریان آنچه واقعیت های تلخ حوادث آبان ۹۸ خواند قرار گیرند. 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی مجلس تاکید کرد: بنده همچنان بر ضرورت استیضاح وزیر کشور پافشاری می‌کنم و اجرای ماده (۲۲۱) آیین‌نامه داخلی مجلس را خواستارم ضمن اینکه در دوره دهم مجلس نیز جزو متقاضیان استیضاح وی بودم.از ابتدای شکل گیری مجلس یازدهم نیز بار دیگر درخواست استیضاح وزیر کشور را با رعایت تشریفات مربوطه به هیأت رئیسه تقدیم کردیم اما متأسفانه این موضوع در فراموش خانه هیأت رئیسه خاک می‌خورد.

به دنبال این تذکر محمد جواد کولویند قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس که در دوره دهم ریاست کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها را نیز عهده دار بود با رد اظهارات علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد: این ادعاهای گزاف و نسبت های خلاف واقع در حالی از تریبون مجلس مطرح می شود که در جریان حوادث مقاطع مختلف انقلاب اسلامی و از جمله در روند مدیریت بحران های مختلف طبیعی مثل زلزله، بازسازی نوسازی مناطق سیلزده و مقابله با موضوع کرونا و برگزاری موفق چندین دوره انتخابات، ورود وزیر کشور، ورود بسیار موفقی بوده است.

وی همچنین افزود:واقعیت امر این است که متاسفانه آقای علیرضا بیگی از دوره دهم مجلس با مساله قیمت بنزین با حب و بغض برخورد کرده است و موضعی از سر کینه و عناد با وزیر کشور دارد. با عطف نظر به این واقعیت ها، وزارت کشور بیش از این، نمی تواند هتک حرمت ها و تشویش اذهان عمومی که این نماینده در حال انجام آن است را ملاحظه و بی تفاوت باشد و به منظور صیانت از واقعیت ها، پیگرد قانونی نماینده مورد نظر، قطعاً دنبال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت کشور احمد علیرضا بیگی وزارت کشور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند

دکتر زهرا خدادادی منتخب مردم ملکان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از انتخابات، راهکارهای کارشناسی ارائه شده است و حالا زمان همکاری و هم‌افزایی بین نماینده‌ها است تا بتوانند کارها را به سمت اجرا پیش ببرند.

وی ادامه داد: امیدوارم با هماهنگی نمایندگان و همکاری مناسب مجلس و دولت، راهکارهای کشور یکی پس از دیگری اجرا شوند و مسئولان همواره به منافع ملی فکر کنند تا ما شاهد تغییر در وضعیت معیشت مردم باشیم.

 

بیشتر بخوانید: مجلس نیازمند تحول و رویکردی جدید است

 

خدادادی افزود: مجلس جدید باید در موضوع آموزش زمان زیادی را صرف کند و موضوع اساسی آموزش، بخش آموزش و پرورش است و بحث اساسی آموزش و پرورش موضوع آموزش در مقطع ابتدایی است و اگر آموزش در این مقطع به درستی اجرا شود، بقیه امور هم به خوبی پیش خواهد رفت و حوزه آموزش از پایه تا دانشگاه قوی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست