Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:57:34 GMT

کیت نوستالژیک ملوان به یاد قایقران (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۱۷۵۷

کیت نوستالژیک ملوان به یاد قایقران (عکس)

تیم های ملوان بندرانزلی و چوکای تالش  با لباس های جدیدی  در دربی گیلان پای به میدان گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته، باشگاه ملوان با انتشار ویدیو کلیپی از کیت مخصوص خود برای این بازی رونمایی کرد که در این ویدیو، محمد احمدزاده بازیکن و مربی سابق ملوان با پوشیدن لباس شماره 9 و سابق مرحوم قایقران، وارد استادیوم تختی انزلی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 


سیروس قایقران کاپیتان اسبق تیم ملی در سن 37 سالگی در سانحه تصادف به همراه پسرش راستین درگذشت و اکنون با گذشت 23 سال این اتفاق تلخ، باشگاه ملوان بندرانزلی در حاشیه دیدار مقابل چوکای تالش مراسم یادبود اسطوره این باشگاه را برگزار کرد.

 

 

 

 

 

چوکایی ها نیز ویدیو کلیپی از کیت جدید و مخصوص خود برای این بازی منتشر کردند که در آن، جاذبه های دیدنی شهر تالش به نمایش درآمد. روزگاری که چوکا در لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور داشت، به دلیل عدم شکست در بازی های خانگی، استادیوم این تیم به قلعه عقاب ها معروف شد.

 

 

 


هر دوی این کلیپ‌ها بازتاب زیادی در فضای مجازی داشتند.

دسته یک ملوان بندرانزلی چوکا تالش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک ملوان بندرانزلی چوکا تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا

ایسنا/گیلان مدیر سازمان پسماند شهرداری‌های گیلان با بیان اینکه در تمام دنیا یکی از روش‌های شناخت شهروند نمونه، میزان همکاری در حوزه مدیریت پسماند است، گفت: جمع آوری زباله به روش هوشمند می‌تواند عامل ترغیب مردم برای تفکیک زباله از مبدا و مشارکت در استفاده از سامانه‌های هوشمند شود و تا حد زیادی در رفع معضل زباله گردی موثر است.

شهرام توانا امروز چهارشنبه، پنجم اردیبهشت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ما مثل تمام کشورهای دنیا به ناچار با توجه به افزایش حجم استفاده مردم از سامانه‌ها و سکوها در فضای مجازی باید به سمتی می‌رفتیم که شهروندان به روش‌های هوشمند زباله را تفکیک کنند. لذا در چند شهر ایران این مساله به صورت آزمایشی انجام شد و بعد از آن در قالب یک دستورالعمل اجرایی، روش‌های هوشمند جمع آوری پسماند خشک توسط وزارت کشور به تمام شهرداری‌ها ابلاغ شد.

وی افزود: در بندرانزلی نیز این امر طی دوره یکساله به صورت آزمایشی آغاز شد تا آرام آرام و با گام‌های مشخص پیش برویم که خوشبختانه شاهد همکاری خوب شهروندان بودیم به طوری که در اوایل سال گذشته کمتر از ۵۰۰ نصب سامانه بهروب را شاهد بودیم ولی الان ۴ هزار نصب داریم.

وی با بیان اینکه میانگین تولید زباله در شهرستان بندرانزلی روزانه تا ۱۲۰ تن است، افزود: ۱۰ تن آن خشک است که همه این زباله‌های خشک ارزش بازیافتی و اقتصادی ندارد از جمله پارچه، چوب، خاک روبه، زباله‌های بهداشتی، و ... اما موادی از جمله پلاستیک، پت، آهن، لاک، آلومینیوم، مشما ارزش بازیافتی دارد.

توانا در خصوص میزان جمع آوری پسماند و زباله خشک تفکیک شده توسط سامانه بهروب در بندرانزلی گفت: از ۱۰ تن زباله خشک؛ ۷ تن قابل ارزش است اگر این مقدار زباله را به عنوان سقف میزان با ارزش‌ها در نظر بگیریم بهروب در هر مرحله جمع آوری در روز بین ۸۰۰ تا هزار کیلو جمع آوری می‌کند یعنی یک هفتم زباله ها و این عدد قابل توجهی است.

مدیر سازمان پسماند شهرداری‌های استان گیلان تصریح کرد: البته نباید از این مساله غفلت کرد که مابقی زباله‌های خشک توسط زباله گردها جمع آوری می‌شود.

توانا به اهمیت جلوگیری از پدیده زباله‌گردی اشاره کرد و گفت: این امر مقوله‌ای است که به دلیل تبعات منفی همچنین تعداد بالای گاراژهای ضایعاتی که باعث پلشتی و چهره بد شهری می‌شود، دادستانی محترم نیز به برخورد با این مساله به عنوان مدعی العموم ورود پیدا کرده و احساس می‌شود جمع آوری زباله به روش هوشمند عامل ترغیب مردم برای تفکیک زباله از مبدا و مشارکت در استفاده از سامانه های هوشمند می‌شود و تا حد زیادی در رفع معضل زباله گردی موثر است.

وی با بیان اینکه نکته مهم در فعالیت بهروب این است مردم تا جایی که می‌توانند این زباله ها را در منزل تفکیک کنند زیرا با این کار زباله کثیف و بی‌ارزش نمی‌شود، گفت: تفکیک زباله در مبدا، روش‌های هوشمندسازی و حتی روش‌های منظم جمع آوری هفتگی به ما کمک می‌کند که بدانیم در چه ساعتی و چه زمانی این زباله را تحویل بدهیم و یا با استفاده از این سکوها و اعلام آمادگی برای تحویل زباله، مسئولین این امر در اسرع وقت جهت تحویل زباله ها مراجعه می‌کنند.

توانا با بیان اینکه هزار کاربر هر هفته با ما همکاری می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب مردم در بندرانزلی از سامانه بهروب، مساله را با جناب آقای استاندار مطرح کردیم و ایشان عین این مطلب را برای تمام شهرداری‌های استان گیلان ابلاع کردند و هم اکنون تمام شهرداری‌های گیلان به صورت نظام‌مند این سامانه را در اختیار دارند.

مدیر پسماند شهرداری‌های استان گیلان با تاکید بر اینکه مردم علاوه بر استفاده از سکوی بهروب برای تحویل زباله های خشک، جهت کارهای دیگر هم می توانند از این سامانه استفاده کنند که از آن جمله کمک های نیکوکاری است، گفت: چون کسانی که در این حوزه همکاری می‌کنند پول گزینه اول آنها نیست هر چند مهم هست ولی می‌خواهند یک کار روشمند انجام دهند لذا این موارد در سامانه بهروب تعریف شده است.

توانا تصریح کرد: در تلاش هستیم دو سکوی دیگر ایجاد کنیم که انحصار برای یک گروه نباشد تا علاوه بر ایجاد فضای رقابتی مردم هم به راحتی با سکوهایی که در اختیار دارند زباله‌های خود را مبادله کنند.

وی افزود: در تمام دنیا یکی از روش‌های شناخت شهروند نمونه، میزان همکاری در حوزه مدیریت پسماند است و از سال ۹۹ که وزارت کشور به تمام شهرداری‌ها این مساله را در قالب دفترچه عوارض بهای خدمات مدیریت پس‌ماند، ابلاغ و تعیین کرد شهرداری‌های به شهروندانی که در حوزه تفکیک از مبدا کمک کرده و مشارکت دارند تخفیف دهد، با این شیوه می‌توانیم میزان همکاری شهروندان در خصوص تفکیک زباله از مبدا را رصد و بر اساس آن تخفیفات لازم را در حوزه نوسازی و عوارض به فعالان این عرصه اعطا کنیم.

مدیر سازمان پسماند شهرداری‌های استان گیلان با بیان اینکه مشارکت در این کار نیاز به فرهنگ سازی دارد، گفت: باید تلاش کنیم با افزایش میزان توسعه و کاربری در این فضا مردم بتوانند با راحت‌ترین، ساده‌ترین و کم انرژی ترین روش؛ بهترین خروجی را از این همکاری داشته باشند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • استعلام مهم تراکتور منفی شد
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • مروری بر چند خبر از گوشه و کنارآذربایجان غربی در ۶۰ ثانیه
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست