Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:05:10 GMT

امیدواریم قهرمانی مسابقات پاراآسیایی را تکرار کنیم

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۱۸۵۸

امیدواریم قهرمانی مسابقات پاراآسیایی را تکرار کنیم

ایسنا/یزد سرمربی تیم ملی جوانان گلبال کشورمان از برپایی اولین اردوی آمادگی حضوری این تیم برای حضور در مسابقات پاراآسیایی در یزد خبر داد و وعده تکرار قهرمانی کشورمان در رقابتهای آسیایی سال ۲۰۱۳ میلادی در این مسابقات را داد.

«بهمن دوستی والا» با اشاره به چهارمین حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات پاراآسیایی جوانان، گفت: اردوی آمادگی تیم ملی از ۱۵ دیماه پارسال جهت حضور در این مسابقات به صورت مجازی شروع شد و امروز با گذشت بیش از دو ماه و نیم این اردو را به صورت حضوری دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوره حضوری اردوی تیم ملی از ۱۴ تا ۲۱ فروردین ماه در یزد در حال برگزاری است، افزود: در این اردو، ارزیابی اولیه و زیرساختی خود مانند حجم و هوازی را دنبال می‌کنیم و انتخاب اولیه تیم ملی انجام می‌شود.

سرمربی تیم ملی جوانان گلبال بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در هشت اردوی بعدی کارهای اساسی خود را انجام داده تا بتوانیم مجدداً قهرمان آسیا شویم.

دوستی والا بیان کرد: الان در حال حاضر ۱۰ ورزشکار را انتخاب کرده‌ایم که در قالب اردوهای اماده سازی این تعداد به شش نفر برای اعزام به مسابقات، کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به آمادگی اعضای تیم ملی، ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی نمی‌توانیم وضعیت دقیقی از تیم به لحاظ فنی ارائه کنیم ولی در فاکتورهای آمادگی جسمانی خوب کار شده و در آغاز وضعیت ایده آلی قرار داریم.

سرمربی تیم ملی جوانان گلبال  ابراز امیدواری کرد قهرمانی تیم ملی مجددا پس از سال ۲۰۱۳، در این رقابتها تکرار شود.

دوستی والا با اشاره به انتخاب یزد برای نخستین اردوی حضوری تیم ملی، گفت: یزد با توجه به ارتفاع از سطح دریا و آرامش موجود برای این اردو انتخاب شده و در این مدت نیز از لحاظ وضعیت کرونا مشکلی نداشته‌ایم.

سرمربی تیم ملی جوانان گلبال با اشاره به حضور ورزشکاران یزدی در اردوی تیم ملی، گفت: دو ورزشکار حاضر در این ادروی تیم ملی یزدی هستند و امیدواریم آمادگی جسمانی بالای خود را تا پایان اردو حفظ کنند.

وی نخستین مانع برای برپایی اردو در خارج کشور را وجود کرونا خواند و گفت: کرونا بسیاری از تدارکات ما را تحت شعاع خود قرار داده و با توجه به هزینه‌های ارزی امکان برگزاری اردوهای خارجی را نداریم.

وی با اشاره به اهمیت اعتماد به نفس جوانان نابینا و کم بینا، گفت: با توجه به معلولیت ورزشکاران، تلاش داریم تا اعتماد به نفس آنها را در شرایط ایده الی قرار دهیم و در این راستا به لحاظ روانشناسی توجه کافی را نسبت به تیم داریم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هیات نابینایان و کم بینایان استان یزد، دوستی والا در پایان با اشاره به همکاری همه جانبه فدراسیون با تیم ملی، ابراز امیدواری کرد که نگاه ویژه‌ای از سوی مسئولان وزارت ورزش در راستای دلگرمی بیشتر ورزشکاران معلول تیم ملی کشورمان ایجاد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم ملی گلبال ایران بازیهای پاراآسیایی 2022 سرمربی تیم ملی جوانان گلبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا

نفرات اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون، ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ایران در این مسابقات را تشکیل خواهند داد.

همچنین زهرا نبی‌زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی بعنوان سرپرست، اعضای کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای 5 الی 8 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر دبی در کشور امارات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • راهیابی بانوی کوراش کار قمی به اردوی تیم ملی
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان