Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@15:55:46 GMT

مردم از حضور در مهمانی‌ها پرهیز کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۱۸۹۰

مردم از حضور در مهمانی‌ها پرهیز کنند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سیما سادات لاری با بیان اینکه هنوز هم خیلی از ما هستیم که در برابر دعوت به مهمانی و مراسم عروسی و عزا نمی‌توانیم نه بگوییم و به راحتی دعوت به مجالس یاد شده را قبول می‌کنیم، گفت: با توجه به شرایط خطرناک بیماری که روزانه منجر به از دست رفتن تعداد زیادی از هموطنان می‌شود، دعوت نکردن مهمان و نرفتن به مهمانی به عنوان اصلی اخلاقی و مسئولیت اجتماعی مهم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امید است مردم فهیم و قدرشناس کشور کمک کنند تا با قطع شدن رفت و آمد حضوری به منازل گامی موثر در جهت قطع زنجیره بیماری در کشور برداشته شود.

پربیننده ترین فعالیت مشاغل گروه۲ در شهرهای قرمز تا دو هفته ممنوع شد ارتقای لایحه رتبه‌بندی معلمان با توجه به صلاحیت‌ها تعطیلی دو هفته‌ای مشاغل گروه۳،۲و۴ در تهران/ قرنطینه تهران منتفی است موج تازه تعطیلی مشاغل از شنبه جدیدترین آمار مشمولان غایب اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مهمانی ویروس کرونا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه الگوی جدید برای تولید آمارهای اقتصادی

شش معیار جدید برای ارزیابی اقتصاد (در مقایسه با معیارهای اقتصاد کلان) در نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» معرفی شد.

به گزارش ایسنا، نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر»، در محل دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد در تهران برگزار شد.

در این نشست تخصصی، شش  محور شامل «ضرورت پرهیز از یکسان‌انگاری مفهوم اقتصاد مردمی با مفهوم بخش خصوصی و بخش دولتی»، «بررسی مفهوم و دلایل طرح ایده Sme (بنگاه‌های کوچک و متوسط)»، «بررسی اشکالات پنجگانه بنگاه‌های کوچک و متوسط»، «ارائه تعریف از زیست بوم مردم پایه مشاغل برتر (تولید با رعایت پنج قید)»، «معرفی ۴۰ اقدام ارتباطی، مشارکتی و زیرساختی برای تحقق اقتصاد مردم پایه در حوزه مشاغل برتر» و «معرفی معیارهای جدید برای ارزیابی اقتصاد یک شهر و کشور»، مورد بررسی قرار گرفت.

در یکی از مهمترین سرفصل های این نشست تخصصی، شش معیار جدید برای ارزیابی اقتصاد (در مقایسه با معیارهای اقتصاد کلان) معرفی شد.

بر اساس مفاهیم مترقی الگوی پیشرفت اسلامی، اقتصاد یک کشور بر اساسِ شش محور «میزان گرایش مردم به مشاغل برتر نسبت به سایر مشاغل»، «کاهش گرایش به مفهوم استخدام و افزایش گرایش نسبت به مشاغل مستقل (کاهش مشاغل صنعتی)»، «عمومیت یافتن تجارت و رشد ساخت بازارهای رایگان (رشد مساحت بازار نسبت به تعداد خانوار در هر منطقه)»،«میزان رشد در اجرای قواعد سه گانه تبادل (الف: میزان استفاده از پول غیر اعتباری در تبادل، ب: رعایت عقود در تبادلات، ج: تسعیر اختیاری)»، «میزان رشد تأمین مالی متعدد و تخصصی فعالیت های اقتصادی و غیر اقتصادی، نسبت به تأمین مالی متمرکز» و «میزان توجه به عوامل غیر اقتصادی موثر بر اقتصاد در کسب و کارها»، ارزیابی می شود.

از منظر مفاهیم اقتصادی الگوی پیشرفت اسلامی، تولید آمار اقتصادی بر اساس محورهای ۶ گانه فوق الذکر یک ضرورت است و توجه به معیارهای اقتصاد کلان و آمارهای مرتبط با آن به تصمیم گیری و سیاستگذاری صحیح برای اقتصاد یک کشور ختم نمی شود.

در نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر»، علاوه بر پرسش چگونگی ارزیابی اقتصاد، ۵ پرسش اساسی دیگر (مرتبط با مردمی کردن اقتصاد) مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه الگوی جدید برای تولید آمارهای اقتصادی
  • مهمانی ۱۰ هزار نفری سفره کرامت چهارباغ به سنتی ماندگار تبدیل شود
  • حضور نماینده خراسان رضوی در اردوی تیم ملی تیراندازی
  • تلاش حاج‌صفی برای پس گرفتن بازوبند تیم ملی
  • دعوت سپاه استان از مردم شریف البرزجهت حضور باشکوه در مراسمات شهیدالقدس بهروز واحدی
  • سفری به چشمه‌های شفابخش آبگرم محلات
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • مشاغل خانگی و صنایع دستی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس