Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ اسماعیل خلیل زاده درباره حضور بازیکنان استقلال در باشگاه گفت: بحث قرارداد آقای میلیچ بود که آقای عبدیان آمده بودند و آقای مدیرعامل هم تشریف دارند. به یک جایی رسید که قرارداد آماده امضا است. جزئیات را دوستان توضیح می‌دهند.

او درباره حضور سایر بازیکنان گفت: بقیه دوستان که آمده بودند یکسری حرف‌ها و بحث‌هایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکسری صحبت بود که مطرح شد و برطرف شد.

خلیل زاده درخصوص مطرح شدن کدورت بین مظاهری و باشگاه برای کسر قرارداد گفت: نه، بعید می‌دانم چنین چیزی باشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه درباره اینکه لیست ۶۰ نفره برای سفر به عربستان صحت دارد یا خیر گفت: به هر شورای برون مرزی یکسری لیست را تایید کرده و ما هم بر اساس لیستی که تایید شده می‌توانیم افراد را منتقل کنیم. تعدادش را به صورت دقیق نمی‌دانم و اکثرا افرادی که به درد باشگاه را می‌خورند در لیست قرار دارند.

او همچنین درباره شایعات پیرامون وضعیت هیات مدیره هم گفت: خودتان می‌گویید که شایعه و مدیرعامل به وقت خود کارش را ادامه می‌دهد و ما الان هم برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شویم و آقای مددی به کارش ادامه می‌دهد و به شایعات توجه نکنید.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1092620 برچسب‌ها اسماعیل خلیل‌زاده استقلال تهران هروویه میلیچ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اسماعیل خلیل زاده استقلال تهران هروویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ حسین اسماعیلی ثانی افزود: سازمان بهزیستی در کنار سایر سازمان‌های حمایتی به استناد فتوای مراجع عظام تقلید و مجوز شورای زکات کشور و شهرستان، همه ساله جهت کمک به جامعه هدف اقدام به ایجاد پایگاه جمع‌آوری فطریه می‌کند.
وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی خلیل‌آباد و مؤسسات خیریه تحت نظارت این سازمان، تعداد ۱۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در سطح شهر و تعداد ۲۵ پایگاه به‌صورت مشارکتی با همکاری مراکز نیکوکاری در سطح روستا‌ها اقدام به جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره کرده است.
رئیس اداره بهزیستی خلیل‌آباد با اشاره به اینکه اداره بهزیستی خلیل‌آباد تاکنون مبلغ ۸۵۸ میلیون ریال زکات فطریه و مبلغ ۲۴۲ میلیون ریال کفاره در سطح شهرستان جمع‌آوری کرده است، تصریح کرد: زکات فطریه جمع‌آوری شده در حال واریز به‌حساب جامعه هدف و نیازمند در راستای معیشت، درمان و لوازم ضروری زنان سرپرست خانوار، معلولان و کودکان بی‌سرپرست است.
وی با بیان اینکه اداره بهزیستی خلیل‌آباد بالغ بر یک هزار و ۵۵۰ معلول و ۵۵۰ زن سرپرست خانوار تحت حمایت خود دارد، اذعان کرد: خوشبختانه هیچ معلول و زن سرپرست خانواری پشت نوبت خدمات بهزیستی در سطح شهرستان وجود ندارد.
اسماعیلی ثانی از کمک ۴۰۰ میلیون ریالی مردم خلیل‌آباد به بهزیستی در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: در سال قبل ۴۰۰ میلیون ریال میزان کمک مردم به صندوق‌های این اداره بود که کمک‌های جمع‌آوری شده در فرصتی ۴۸ ساعته در اختیار محرومان و نیازمندان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه در کلیه روستا‌های شهرستان مراکز نیکوکاری به‌صورت مشترک توسط کمیته امداد فطریه آنان جمع‌آوری شد، تشریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده دراسرع‌وقت بین نیازمندان جامعه هدف این اداره شامل افراد کم‌توان ذهنی و خانواده‌های نیازمند دارای معلولیت وزنان سرپرست خانوار و دیگر افراد تحت پوشش توزیع شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه این اداره با کمک مردم شهرستان توانست در پایان ماه مبارک رمضان گام مؤثری در کمک به جامعه هدف خود بردارد، بیان کرد: مبلغ فطریه جمع‌آوری شده شهرستان نیز به‌منظور کمک به نیازمندان همین شهرستان هزینه شد.

دیگر خبرها

  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • (عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • آماده باش کامل ۵ فرودگاه استان کرمان در پی هشدار هواشناسی