Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حبیب امین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در سال‌های گذشته قطعات و تجهیزات بومی‌سازی شده از طریق واردات تأمین می‌شدند، اظهار داشت: این میزان ساخت داخل، در حوزه ماشین آلات معدن و خرید از داخل مجتمع مس سونگون، دستگاه‌های ماسک زن و سوزن و قطعات لوکوموتیو محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ثبت توانمندی‌های بیش از 180 واحد صنعتی استان در سایت توانیران و معرفی بیش از یک هزار محصول، گفت: بومی‌سازی موتورهای دیزلی در دو شرکت استانی ایدم و چرخشگر اجرایی شده و همچنین قرارداد انتقال پروژه آب خلیج فارس توسط شرکت پمپیران منعقد شده و محصول انحصاری پمپ با دو ورودی با توان 140 بار فشار، بومی سازی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از کسب رتبه اول و سوم در تحقق اهداف برنامه‌های جهش تولید در کشور مطابق با اعلام معاونت طرح و برنامه وزارت صمت در سه ماهه اول و سوم خبر داد و افزود : براساس اعلام معاونت پژوهش و فناوری وزارت صمت ، استان آذربایجان‌شرقی حائز رتبه اول در زمینه دستاوردهای علمی، پژوهشی و نوآورانه بوده است.

وی راه‌اندازی نمایشگاه دایمی توسعه و تعمیق ساخت داخل و اعلام نیازهای واحدهای تولیدی استان در محل سازمان صمت را یکی دیگر از اقدامات اجرا شده در سال جهش تولید عنوان کرد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان دلار تبریز رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی وزارت صمت موتورهای دیزلی پمپیران ماشین آلات معدن رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی بومی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • انقلاب چین در صنعت ترانزیت: ارتقای بازدهی موتور دیزلی به بالای ۵۳ درصد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی