Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تشریفات وزارت امور خارجه برای کمک به تسهیل امور مربوط به دریافت ویزا شخصا به دفتر باشگاه پرسپولیس آمد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در فاصله زمانی بسیار کم تا شروع سفر به شهر گوا، باشگاه با یک شوک بزرگ مواجه شد و مشکل عجیبی برای ارسال فرم‌های مربوط به دریافت ویزای هند به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکلات سبب شد تعدادی از مدیران باشگاه، به مدت دو شب تا بامداد در دفتر باشگاه بمانند و این مشکلات را مرتفع کنند آن هم در شرایطی که این مسائل باید در جای دیگری حل می‌شد.

با این حال روز سه‌شنبه، مهدی هنردوست، مدیرکل تشریفات وزارت امور خارجه برای کمک به تسهیل امور مربوط به دریافت ویزا شخصا به دفتر باشگاه پرسپولیس آمد و با جعفر سمیعی مدیرعامل، ابراهیم شکوری معاون اجرایی، علی عطایی معاون اداری و پشتیبانی و امیرعلی حسینی مدیر روابط بین‌الملل جلسه‌ای برگزار کرد.

حضور هنردوست که خودش یکی از طرفداران پروپاقرص پرسپولیس است، در دفتر باشگاه و تماس‌های ایشان با مسئولان ارشد سفارت هند، باعث افزایش سرعت روند انجام کار‌های اداری مربوط به ویزا شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: وضعیت انصاری و قاضی برای بازی با سایپا مشخص شد

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس دفتر باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود

به گزارش خبرنگار مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری، در مورد اقدامات دیپلماتیک ایران در رابطه با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، اظهار کرد: جنایتی که رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق انجام داد، نقض مفاد منشور ملل متحد و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی یک کشور عضو سازمان ملل متحد بود.

وی افزود: از وظایف حرفه‌ای دستگاه وزارت خارجه بود که این اقدام را در سطح بین‌المللی مورد پیگیری قرار دهد؛ در کمتر از ۲۴ ساعت بیانیه‌ای تنظیم و توسط روسیه در شورای امنیت به بحث گذاشت؛ لذا ایران در این چارچوب عمل کرد.

کنعانی تصریح کرد: متأسفانه به رقم اقدام حرفه‌ای ایران، سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه مانع تصویب بیانیه محکومیت رژیم اسراییل شدند؛ در سایه نقش منفی این سه کشور، شورای امنیت نتوانست نقش خود را به درستی انجام دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان افزود: دستگاه دیپلماسی ایران، در یک دیپلماسی کاملاً فشرده و فعالیت شبانه‌روزی سفارت‌خانه‌ها در خارج از کشور و همچنین برگزاری جلسات توجیهی دو یا چندجانبه با سفرای کشورهای خارجی در ایران، تلاش کرد این اقدام جنایت‌آمیز را محکوم کند.

وی ادامه داد: این اقدامات نتیجه بسیار درخشانی را برای دولت جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساند. بیش از ۳۰ مکالمه تلفنی وزیر امور خارجه با مقامات خارجی مشتمل بر این رویکرد بود که آنچه ایران انجام داد، یک اقدام قانونی و مشروع بوده است.

در حال تکمیل...

کد خبر 6085216 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • طالبان خواستار تجهیز بیمارستان‌های افغانستان توسط کمیته صلیب سرخ شد
  • کمیته بین‌المللی صلیب سرخ شفاخانه های افغانستان را تجهیز کند
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: ایران در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک تلاش جدی دارد